Snubbens Place: Ferre...

måndag, november 06, 2006

Ferre...

...

Yupp.
Det var alltså fölsedagsfest med Ajja i lördags och tyvärr, måste jag säga, finns det inga skandaler att rapportera om alls.
OM det skedde några skandaler så är de dessutom redan preskiberade...
Håll med om att jag är en mästare på att hålla inne med skvaller?!

Det var iaf kul att träffa lite koola bloggers.
En stund in på festen kom jag på att det ju inte var någon, förutom Ajja, som faktiskt hade en aning om hur jag såg ut! Jag har ju knappast gödslat min blogg med bilder på mig själv, eller ger några andra ledtrådar om hur jag ser ut! Jag gjorde det förr, så de som har hängt med från början vet.

Nu var jag alltså heeeelt osynlig och kunde egentligen gått omkring och låtsas vara vem som helst om jag ville.

Fick höra av någon att den föreställt sig mig helt annorlunda utseendemässigt.
Annorlundare än vaddå undrar jag nu? Eftersom jag av någon anledning inte fick fram den frågan då...
Nog för att jag kanske inte är lika blåfärgad- eller har lika stora öron som på min byline-bild, men ändå!

Vilken bild av mig får du i huvudet utifrån det du läser i min blogg?
En kutryggig tjockis som går omkring i manchesterkavaj och pipskägg?
En bitter 40-åring med udda grimaser som sitt största intresse?

Någon annan tyckte att jag inte var särskilt personlig på min blogg.
Nä, det är jag inte, eller... är jag inte?
Tycker nog att mitt inlägg skitkul är bra mycket personligare än vad som går att läsa på många andra bloggar.
Snacka om att vara utlämnande!!

Den största anledningen till att jag inte är så förbenat personlig i min blogg är för att jag inte vill tråka ut dig med en massa trista detaljer om mitt glamorösa privatliv. Har man varit på en kändisfest så har man varit på alla, menar jag.

Nä... det här håller fan inte!
Nu ska jag gå och svabba golvet ute i Tjårren.
Den senaste skogshuggaren som kom in och köpte snus hade en mindre åker under stövlarna.

Vi ses i vimlet!

Ciao

//S - Man

14 said...:

Blogger Pia-Pralin Comment

hehe... kutryggig vet jag väl inte...det syndes inte på fotot jag såg på dig för sisådär 150 år sedan.. men.... :-)

Känns som det är dags för ett nytt foto snart..... ;-)

4:47 em  
Anonymous Anonym Comment

jag tror du ser ut såhär: 26-32 år, (kanske yngre) (eller nä kanske äldre) Inte spciellt lång, typ som mig kanske det vill säga 184. Mörkt svart hår, lite typ skägg, fast du vet snyggt skägg, inte direkt vältränad men ändå inte överviktig..
Mörka ögon, och stora händer. (haha vet fan inte varför men det tror jag) Något mer jag kan gissa på.. hm.

Är jag typ ens LITE i närheten av sanningen? ;D

5:45 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Jag vet... och behöver inte gissa. Skönt... skulle gjort bort mig fullständigt om jag försökt. :-D

5:54 em  
Anonymous Anonym Comment

Jag tror att du har slitna jeans. ;)

6:44 em  
Blogger ajja Comment

*krama på* Jag är som faan glad att ni kom, men det va mycket folk jag ville ge tid så jag hoppades atttiden fördelades någorlunda i allafall! *hoppas*

Tack igen och skit kul stjärnan :)

och du hunken.. Nästa liv va? ;)

8:35 em  
Blogger Babushka Comment

Ey, det är ju fusk. Jag vet ju!

Värsta grymma killen äru. If they only knew...
;-)

10:41 em  
Blogger Studiomannen Comment

Inte jag. Bara på en ittebitteliten bild. Skalad friss. MEn jag tror mig veta var tjårren ligger, så det kan bli kul ifall S-Man känner igen mig om jag knallar in och handlar tunnbrödsrullar...

11:47 em  
Blogger Cliff Hanger Comment

Jag tror att du är 72 år och har löständer och rullator.

Allvarligt talat (eller snarare skrivet) tror jag att du är 37 år, har blont hår, är 181 cm lång och väger 73 kg.

12:27 fm  
Anonymous Anonym Comment

jag tror du har stora framtänder, låånga öron och tre tår på varje fot. jepp.

8:53 fm  
Blogger S-Man Comment

Pia - Hittar inte kameran...

Alex - Not even close...

Hallon - ;)

Londa - Faktiskt.

Vargen - Jag vinkade somfan! =)

Ajja - Tiden räckte gott och väl till alla. In the next life, baby... =)

Emmsen - Yupp. Värsta snubben. ;)

Käck - Hojta när du har vägarna förbi nästa gång. Tunnbrödsrullarna har vi dessvärre tagit bort. Det var ingen som fattade grejjen med dem...

Cliff - Nära.

Kikkan - ...and we have a winner!!!

=D

3:59 em  
Anonymous Anonym Comment

Du måste ju helt klart vara snyggsomfan! Nåt annat går ju inte....

11:26 em  
Anonymous Anonym Comment

Det är ju lite det som är grejen, att man inte vet och kan fantisera hej vilt.

1:02 em  
Blogger Cliff Hanger Comment

Jag är stolt. :-)

7:35 em  
Blogger Cliff Hanger Comment

Hur nära?

7:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???