Snubbens Place: Skitkul...

fredag, november 03, 2006

Skitkul...

...

En sak fattar jag inte:
Att jag alltid tar med mig telefonen in på toaletten när jag ska... läsa reklambroschyrer i lugn och ro?!
Det måste ju vara oooohohohoerhört skojjigt att snacka skit med Snubben då.

Ahh hallah de e S................................................nubben. *pust*

Ja hej du, det var den lilla-pigga-glaada men ändå obetydliga människan från Svenska Dagbladet här som skulle vilja sälja på dig ännu mera skit-nyheter.

He.......................................HEEEEEEEEEEJ du! *ouff*

Eh... Ringer jag olämpligt? Jag kanske ska återkomma?

Ja det kanske H..................................Ääär bÄÄÄÄÄST det sörruhörru. *stön*

*Klick*

Ha.......................LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!?
...märkligt...
Schysst plasma-TV hos El Giganten! Hmmm.... kanske man skulle ta och k......................olla in senare.


Ciao

//S - Man

9 said...:

Blogger Studiomannen Comment

Jag har också gjort så. När säljaren frågar om hur jag ville ha det spolade jag.

11:43 fm  
Blogger Suss Comment

Jisses vilken skitblogg!!!

10:25 fm  
Blogger Smiley Comment

Byta kost Snurre, en man i din ålder brukar inte ha nån tid att läsa reklambroschyrer i lugn och ro.

3:00 em  
Anonymous Anonym Comment

En sak fattar inte jag: varför ska alltid män sitta och läsa inne i stanken? En annan gör vad man ska och lämna snabbt stället....

3:49 em  
Anonymous Anonym Comment

HAhahaha... :D tack för garvet.
Ha det fint!

12:43 fm  
Blogger K E I Comment

Eh, va...? Som tjej, och därmed påstått icke-teknisk undrar jag:

Varför har du inte med dig datorn på toa? Det har jag.

Eller telefonen. Med Nini i luren. Slår aldrig fel. Kan det vara för att jag sällan går två-och-två på krogtoa?

Sällskap när man bajsar är inte fel. Se bara på små barn, de vill gärna ställa pottan där alla andra i familjen är.

Skitkul!

7:28 fm  
Blogger Cliff Hanger Comment

Se till att plasma-TV:n har levererats hem till dig och att du umgås enskilt med den när du ollar in den bara.... ;-)

9:13 fm  
Blogger Cliff Hanger Comment

Du är ett typiskt exempel på vad Argaste på ett kul sätt beskriver som "en njutbajsare" här:

http://argaste.blogg.se/260606230332_is_there_anyone_out_there.html

9:16 fm  
Blogger S-Man Comment

Va?
Bajsar TJEJER??

Oh shit...

=/

10:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???