Snubbens Place: ToTo?

lördag, januari 13, 2007

ToTo?

...

Det var mer än lovligt dött på The Klubben ikväll. Inte så konstigt eftersom det är januari och full storm ute.
Åldersgränsen var höghög så det gällde att ta det varligtsomfan med musiken.

De få som var där var dock mer intresserade av att slåss än att ha det trevligt, eller... det kanske är vad de kallar trevligt, vad vet jag?
När de till slut blev utslängda en efter en fanns det inte många gäster kvar till slut...

Kvällens färsking #1:
DU! DU! DU-UU!! Det finns inga brudar alls på dansgolvet nu! Spela salsa för-i-helv!!!

Kvällens färsking #2:
Vad hände med min låt som jag önskade alldeles nyss?

Ja, först å främst så bör väl den här låten ta slut innan jag kan...

Va? Så man ska behöva vänta oxå! Fy-faaaa-ann säger jag alltså...

Kvällens färsking #3:
Dôh! *frust* Schka ha en femtioårsfescht på Marstrand den tionde febbbruariii*ick*. Kan du lira där då *hick*?


Njae, det tror jag int...

Du får femtonhundra - RÄTT NER I FICKAN ba' sooo ba'! *gör en våldsam rörelse med ena armen och välter ett bord som står bakom honom, fullt med flaskor och glas... samtidigt som en av vakterna passerar förbi*

Hej då! Trevligt att råkas, säger jag vinkandes och ser vakten släpa ut honom med ett fast nypgrepp kring ena örsnibben. Har man varit stygg så! Såg dock ut att göra ont...

Kvällens färsking #4:
Kan du inte schpela något för oss äldre, något man schänner igen?

Ursäkta mig, men exakt VAD i låten Don't Stop Till You Get Enough med Michael Jackson är det som du inte känner igen?

Ameh... kan du inte schpela något som schvänger då? Lite Rock...... *funderar*
Du! *knäpper ivrigt med fingrarna* Har du något med ToTo???




Skönt att vara hemma igen.
Imorgon, DÅ kommer de att förstå allt mycket mycket bättre.

Ciao

//S - Man

Etiketter:

8 said...:

Blogger K E I Comment

Evighet med Carola, jag säger bara det...

9:52 fm  
Anonymous Anonym Comment

Det verkar finnas för-och nackdelar med alla jobb!! ....

10:46 fm  
Blogger Andreas Comment

ToTO?! haha

jag ser det framför mig...
du måste haft en roande kväll?

2:14 em  
Blogger Sabina Comment

Toto är väl okej, men ROCK, nä då går det fet bortsomfaan..

2:43 em  
Anonymous Anonym Comment

Sicken höjdarkväll du hade! Är riktigt avundsjuk, fast inte på dig i alla fall - möjligtvis på de som faktiskt var så packade att de tyckte det var bra... *asg*

9:30 em  
Anonymous Anonym Comment

*S* Frågan är; Kommer de verkligen förstå allt bättre i morgon? ;-)

7:01 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Färsking 1: ignorera
#2: skottpengar
#3: 1500? hahahahaha! :-D
#4: Ja du, den här låten är 28 år gammal och såldes i många miljoner exemplar. Vad menar du med äldre musik? Elvis? Toto? *Peter tappar pokerfejset - nästan* Jag är ledsen, jag fick faktiskt flera önskningar på Toto, men jag kunde inte spela skivan för det har blivit en repa i den. Sorry (eller korta versionen: "vänta ett tag" och tar på mig lurarna)....

Mardröm. Mardröm. Mardröm.

Vad är motsvarigheten vad gäller tjårrekunder?

10:34 em  
Blogger S-Man Comment

Peter--> Har faktiskt svårt att hitta en motsvarighet!

8:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???