Snubbens Place: Svensk, gnällig och lat...

tisdag, januari 16, 2007

Svensk, gnällig och lat...

...

I teorin:
Känn KÄNN hur initiativrik och nyfiken på livet du är.
Ta ett djupt andetag och låt livets elixir fylla dina lungor.
Lev dagen som om det inte fanns någon morgondag...
Carpe Diem är din livsdevis!

Braaaaa där!!



Rom t&r - 300 spänn.
London t&r - 150 ynka bagis.
New York t&r - 3.300 stålars

I praktiken:
Sitt och gnäll över hur kallt, mörkt och blåsigt det är.
Om hur blekglåmig och svensktråkig du känner dig - fortsätt bara så.
Det får du verkligen! nya intryck- och en massamassa ny energi av.


Q: Associera Snubben januari 2007.
A: En.... vinnare?


Varför sticker man inte bara?

//S - Man

Etiketter:

12 said...:

Blogger Unknown Comment

Man sticker inte bara därför att man har lovat att uföra viss saker nu och inte sen och därför måste man vara kvar lite till och innan den tiden har gått så har man lovat lite mer och innan den tiden har gått så har man lovat lite mer och…

4:51 em  
Blogger snart... Comment

Jaaa varför? Kanske för att man inte vill åka ensam och inte har nån att åka med?

6:31 em  
Blogger Emm Comment

Ja tack - gärna Rom. Italiensk glass, shopping, promenader, museer, sovmornar, kaffe, vin....jag vill ha!

7:42 em  
Blogger K. Comment

Gick jag inte i skolan skulle jag vara i London nu. Lätt.

7:52 em  
Anonymous Anonym Comment

Precis blivit arbetslös så det kanske hade varit passande nu :D om jag bara hade sparat ihop en buffert, men ack nej, så smart e jag inte :( nyss hittat till din blogg och nu kommer jag inte missa ett inlägg :)

10:02 em  
Blogger Tina Högman Comment

Ja det undrar jag med.

Kom å ta mej långt härifrån långt härifrån långt härifrån...

10:07 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

Ja men hallå... jag har ju svaret på dina drömmar... jag säljer ju sånt vetladu! bara att ringa :-)

10:27 em  
Blogger Smiley Comment

Sticker man nu, måste man tillbaka sen. Stannar man nu, finns det ett hopp att gå vidare.

9:05 fm  
Anonymous Anonym Comment

ÅHHH!! Påminn mig inte!! Jag hörde att man kan åka till Bora-Bora (rätt stavning?) 2v med hotell för 2500:-

Nej, men jag går o tränar lite...

11:01 fm  
Anonymous Anonym Comment

Varför skulle man?

1:42 em  
Blogger S-Man Comment

Åsa--> Mmm... så kan det ju vara. Tycker iof att det tyder på dålig planering eller att man har svårt att säga nej.

Snart--> mmm... så kan det ju vara. Annars träffar man på en jääla massa fler människor om man reser ensam, fler än om man skulle ha åkt med någon.

K--> mmm... alltid är det någonting i vägen.

Jennifer On The ÄnnaBlock--> Välkommen hit!
300 spänn till Rom, 150 till London - det är dyrare att åka buss till Sthlm! ... vad man nu ska där och göra...

Tina--> Precis.

Pralinen--> Nog för att jag vet att du säljer resor, men säljer du verkligen så billiga resor? I så fall är du svaret på mångas drömmar.

Smiley--> Varför måste man tillbaks för? =)

Alis--> 2500 pengar till Bora Bora?! Now we're talking...

Lina--> Därför att jag känner min blekglåmig och svensktråkig. Och för att det är billigtsomfan! =)

2:34 em  
Anonymous Anonym Comment

Jag är inte blekglåmig och inte svensktråkig, men jag vill iaf åka ut i världen en sväng! Tar du mig med då?!? ;)

3:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???