Snubbens Place: Savannen...

torsdag, januari 04, 2007

Savannen...

...
G'morron!
Jag kom att tänka på en sak, när jag satt här i mitt elände in the middle of the natten och försökte vända på dygnet:
Det händer en jääla massa på andra sidan jordklotet!


Samtidigt på savannen:

Ha'n finfin dag!

//S - Man

Etiketter: ,

8 said...:

Blogger Suss Comment

Är du säker på at bilden är från savannen??
Tänkte den kanske kom från djurparken.. Där gör nog djur så när de har tråkigt...

10:00 fm  
Anonymous Anonym Comment

Riktig vänskap är att göra allt för att se saker från sin kompis perspektiv. Tillochmed trotsa sin höjdskräck!
Kram!

11:05 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Och hur gick detta till då? :-D

Ser inte zebran lite skraj ut... undra på förresten.

3:56 em  
Anonymous Anonym Comment

Aha, solklart fall av giraff styrketräning? En randig 400kg tyngd som svär på zebraspråket?

4:52 em  
Anonymous Anonym Comment

Ha ha ha... Hur fan gick det där till? Hmmm... Misstänker starkt att ingen av de där figurerna är helt nyktra! Tror nog de har sugit i sig en och annan jäst kokosnöt... :-)

5:46 em  
Blogger Unknown Comment

Dikt av Alf Henriksson:

Soluppgången

Gomorron, värld – mig undras hur du mår?
Och har du löst problemen av i går?

Jag har haft natt och sovit gott på saken.
Men halva jorden bör ha varit vaken.

6:13 em  
Blogger Emm Comment

Fan jag dööööööööör!!!!
Dagens skratt!!!!
TACK!!!!

9:06 em  
Blogger S-Man Comment

Ingen har någon som helst koll på vad djuren egentligen har för sig då vi kollar bort...

4:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???