Snubbens Place: Riiiing klocka ring...

tisdag, januari 02, 2007

Riiiing klocka ring...

...

Mitt nyårslöfte att börja leva gick från plan till brysk verklighet imorse.
Larmet i Tjårren gick igång.
Och när larmet i Tjårren går igång så hör hela jääla bygden det för det brööölar somba'fa-an!
Det innebär ohälsosamt många Decibel rakt in i örat - ja, det känns i hela kroppen om man råkar vara inne i Tjårren, det får vem som helst att börja kippa efter andan och önska sig ett extra ombyte av underkläder.

Nu hade jag inte något ombyte med mig... men så var jag inte särskilt bajjnödig heller.

Tjosan vad det ringer i öronen...
Så det är såhär det nya året låter?!

Känner mig så... levande.

Ciao

//S - Man

Etiketter:

5 said...:

Blogger Emm Comment

Ja, kanske lika bra att göra det ordentligt när man ska göra det! Rise and shine!

4:47 em  
Blogger Vilse Comment

Levande. Det är bra! ;)

11:15 em  
Anonymous Anonym Comment

Jag lyckades dra igång brandlarmet hemma på juldagen jag... Det är kopplat till inbrottslarmet som jag har installerat och det är en sån där härlig siren som tjuter så att hela huset gungar!
Ljusmanchetter och fest...
:)

12:02 em  
Blogger Emm Comment

Haha... Alltid lika skojsigt å hälsa på här. Får jag garva inte så lite.

Verkar finnas 2 emm också. mmm. jag har en namne.

A ja. Tur att det gick bra i tjåren. Trots larm å grejs.

3:51 em  
Blogger S-Man Comment

Emm--> Den andra Emma kallar jag för Emmsen. Bara så du vet.
Märkligt att det inte går att lämna kommentarer hos mig! Vet faktiskt inte vad det kan vara för fel, mina inställningar är som de ska vara iaf.

Vi får helt enkelt skylla på tredje part - BLOGGER i det här fallet.

5:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???