Snubbens Place: Nöjd så?

fredag, januari 19, 2007

Nöjd så?

...

Jah heeeeejj *fniss*,
Jag igen...

Tänkte bara fråga om jag fick undra en sak?
Det är lite dumt egentligen, men:
Pingade jag verkligen det förra inlägget?
Det om Bullar alltså.
Pingade jag det??

Är nästan säker på att jag gjorde det men...

Asså,
Grejjer är att jag var nere i affären för att tjacka potatis och hon, den tråkiga, i kassan frågade Var det bra så?

Var det bra så? upprepade jag för mig själv.
Var det bra så? upprepade jag för mig själv igen.
Var det bra så? upprepade jag för mig själv en tredje gång.
Var det bra så? upprepade jag för mig själv en... ehe (en gång till och du ruttnar?)

... men jag kunde fan inte bestämma mig.
Var det verkligen bra? Så?
V A R J A G V E R K L I G E N N Ö J D???
Ville jag inte ha MER? Ännu MER?!
Nu hade jag ju faktiskt chansen.

Jag skulle ha begärt... nej, BEORDRAT ett privatjet, som skulle ha tagit mig till Bahamas på änna The madda fakka Rotmos.

Jag skulle ha begärt en huvudroll i Martin Scorseses nästa storfilm (vad det nu blir... prostituerad råtta i keps (bakåfram) perhaps...).

Jag skulle ha frågat efter... ett nytt liv, för det får man ju utan några som helst problem... - ja, hej vilt! i alla teve-spel!!!

Jag skulle nog faktiskt ha frågat om råd angående den rosa skjortan!


Sen kom jag att tänka på:
Hur var det nu...
Pingade jag v e r k l i g e n?


Så för säkerhets skull så pingar jag två gånger nu, ok?


Ciao

//S - Man

Etiketter: ,

3 said...:

Anonymous Anonym Comment

Livet leker!!??

5:56 em  
Anonymous Anonym Comment

Nu strular det när jag ska kommentera igen... jag frågade nyss och provade tre gånger att skicka iväg min fråga... Ingenting!

Försöker igen - jag bara undrade hur svaren skulle sett ut om det var "snyggaste snyggingen" som frågat om det var bra så...? :-)

Hoppas nu inte du får den här kommentaren i "femtioelva" gånger p.g.a. strulet... :-(
/Vild-hallon

9:25 fm  
Anonymous Anonym Comment

Jag brukar ställa mig samma frågor. Då pingar jag...

4:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???