Snubbens Place: Nerd eller player?

torsdag, januari 18, 2007

Nerd eller player?

...

"Hej moderådet!
Jag hittade en asakool rosa kortärmad skjorta, billigtsomfan på H&M nyligen. Det är en såndär modell man har utanför brallorna, och jag funderar på att ha den på mig redan nu till helgen.

Eftersom rosa inte riktigt är "min färg", och inte heller har varit det - någonsin, så känner jag mig lite osäker och behöver därför lite goda råd:
Är det fortfarande koolt eller är det fruktansvärt okoolt med rosa? Är det bara de verkliga stekarna på Stureplan som kommer undan med den färgen?

Rosa - Nerd eller Player?

Med vänlig hälsning
Kool Snubbe - somfan"


Som vanligt är det inte personen i brevet som medverkar i... bloggen.
Eller... som skrivit brevet. Medverkat i filmen. Har bloggen.

Eh..

Ciao

//S - Man

Etiketter:

15 said...:

Blogger Emm Comment

En riktig man kan bära rosa

4:38 em  
Anonymous Anonym Comment

Då får du även skaffa en liten snusnäsduk att ha runt halsen, INNANFÖR kragen.

Är du räker på den framtoningen?

4:59 em  
Blogger Emm Comment

Rosa e la snyggt! ;)

7:18 em  
Blogger Unknown Comment

Alltså, jag har sett en mycket manlig man som hade långt hår och skägg och klädde sig i en grevinnas gamla trosor = gigantiska vita spetsshorts och prydde sig med guldkedjor och som trots de här kläderna förmedlade känslan av karlakarl.

Så, en rosa skjorta ska nog manligheten tåla! :-)

7:25 em  
Anonymous Anonym Comment

Glöm inte vaxet till håret!!!

8:05 em  
Anonymous Anonym Comment

Är du mörk blir det hur snyggt som helst, är du en lintott ... ehh, hoppas öppet köp gäller än?

8:20 em  
Blogger K. Comment

Jag kan inte kommentera, blir GALEN! Men om jag nu lyckas.. Rosa? Men det är nog fint på :)

8:58 em  
Anonymous Anonym Comment

Du, En skönhet, klär i allt så självklart klär även du i en stekarskjorta!

10:08 em  
Blogger Smiley Comment

Ge den till brorsan, han gillade rosa minns jag =D


Vaxet till håret ... =D

10:26 em  
Anonymous Anonym Comment

Njae... lite osäker färg.. Lite läskig färg.. Men det blir nog kanon, om du väljer en annan skjorta :P

10:47 em  
Blogger K E I Comment

Snubben, jag tror att du kommer att bli jättefin i din skjorta. Allt hänger på HUR du bär den.

Med glädje, skulle jag tro..?

En av de snyggaste karlarna jag vet (näst efter min egen Vin) är Peter Siepen, och kollar man närmare på hans kläder så kan man ju bli förundrad. Hur lyckas karln? För att han vill, är svaret.

Dessutom är jag ALLERGISK mot att ge "råd" om vad någon ska klä på sig. Rätt storlek, det är väl det enda jag kan kommentera.

Jag är väl ingen Ebba, heller???

Puss

1:08 em  
Blogger Tina Högman Comment

Personligen är rosa en av mina favvofärger.
Jag sydde mej en skitsnygg långklänning i rosa när vi skulle på bröllop för ett par år sen. Jag sa till Richy att vi måste matcha varann, så han skulle ha en rosa skjorta eller nåt. Han dog nästan.
För det första:vaddå matcha varann?? Det kvittar väl?
Tyckte han ja. Jag kunde påvisa vid tillfället sen, att alla par... de flesta i alla fall, faktiskt hade matchande kläder, så där vann jag.
För det andra: Rosa skjorta! Är du inte klok?? Ska jag se ut som en fjolla eller?
Vi hittade en slips som gick lite i rosa. Det blev en vit skjorta.

7:05 em  
Blogger S-Man Comment

Hmm...
Min Stekarskjorta får vänta på premiären ett tag till, känner jag...

Får kanske gå in den.

=)

8:59 fm  
Anonymous Anonym Comment

Min kära far har har en rosa skjorta, som han numera även tar på sig utan tjat från döttrarna, nu påstår jag ju absolut inte att du är en gammal gubbe (det är iof inte min far heller..eller jo i andras ögon kanske) men det är helt klart bara att köra, det är ytterst få som klarar av det men med din eh utstrålning är inte ordet jag letar efter men då jag är trött som ett tjackluder (dom är ju iof inte trötta men men) så får det duga. Själv tog det mig 23 år innan jag lärde mig att rosa är en fin färg (på min, min far och snart även på dig inte andra idjoter)så ja satsa satsa det blir asnice!

word verification: geees (passande med mitt jäfla pladdrande)

3:13 em  
Blogger S-Man Comment

Ruby--> Gör väl ett nytt försök till helgen...

=D

11:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???