Snubbens Place: Magnetiskt...

tisdag, januari 09, 2007

Magnetiskt...

...



//S - Man

Etiketter:

5 said...:

Blogger Unknown Comment

Verkligen fiffigt med magnetiska smycken, men, de har en nackdel: de är magnetiska!

Fråga min syster som köpte ett magnetiskt halsband… KLONK så fastnade örhänget! Min sambo hade ett armband med magnetlås… KLONK så fastnade bordskniven.

9:54 em  
Anonymous Anonym Comment

inget illa menat alls.. men den här annonsen på den här bloggen http://wysteriia.blogg.se/090107022826_jag_behvdes_piggas_upp.html hade lika bra kunnat va skriven av dig.. :D eller jag tänkte på dina inlägg när jag läste där.. :D

Må väl!

10:16 em  
Blogger S-Man Comment

Åsa--> HAHAHAHA!!!
Det vore ju nästa "speed date" ju!?
Släppa lös ett gäng människor med ett gäng magneter på sig av olika poler och se vilka som Klonkar!

Samira--> Tssss.. en annan har ju oxå en annons som ligger på The best of blocket! Ska nog visa dig...

=)

10:42 em  
Anonymous Anonym Comment

Vi andra vill också se! (iaf jag!)Vore ju orättvist om bara Samira fick se den...
:)

3:41 em  
Anonymous Anonym Comment

Shit, hyffsat säker =P

4:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???