Snubbens Place: Listigtsomfan / dumma KEI ...

söndag, januari 14, 2007

Listigtsomfan / dumma KEI ...

Tack vare den fanstastiska KEI så slapp du undan en ful ful fulblogg med blotta förskräckelsen så här på söndagskvisten.
Kvisten??

Nåja.
March över till KEI och tacka henne så hemskt mycket för det.


1. Vilken svordom använder du mest?
FAN, om jag är sne. FAA-AN!!!, om jag är snesomfan.

2. Äger du en iPod?
Nope. Mitt huvud skulle fetesprängas om jag lyssnade på mer musik än vad jag gör nu. Tystnad är min lyx.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
09:45 Måndag - Torsdag. 20:00 Fredag - Lördag.

4. Hur många resväskor äger du?
Ett gäng. En storsomfan och några små. Packar oftast lätt...

5. Använder du flip-floppar?
Eh... nä. Jag är kOOlare än så.

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Willys, såklart! Snyggigaste snyggingen jobbar ju där =)

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden! Blir inge bra på bild..

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
The Departed. Grymsomfan!

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
En vän... Någon som har tid?

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Vi snackar värsta jack-potten va?!
Då hade jag satsat det i en eller flera rörelser och sett till att pengarna växte.

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Nej.

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, men jag skulle behöva det eftersom jag just nu lever i en konstant jet-lag, p.g.a mitt dag- och nattarbete.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Justin Timberlake's Future Sex - Love Sounds. Genialiskt album. Favvolåten? Den här.

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Svårtsomfan! De flesta har ju precis dött (B. White, J.B, Jockmocks Jocke...).
Äh VAFF! MARKOOLIO!

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
That secret is safe with me. I'm not telling...
Mind your own business, by the way...!

16. När var senast någon stötte på dig?
Ikväll...

17. Vad åt du till middag senast?
The Klubbens FANTASTISKA personalmat. Cheesus sicket jääääla käk!!!

18 Använder du huvtröjor?
Ibland lixom...

19. Kan du vissla?
Jupp.

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Brossan. Vi rings flera gånger per dag. Utan undantag.

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg å dalbanan, helt klart. Flumriden blir man ju bara blötsomfaaaan av, KEI!

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Säkert. Bryr mig inte om vilket. Har fullt upp med att styra upp mitt liv.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
+46

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Jooo bätt!

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Hyggligt stort. Det är egentligen flera köpcentra spridda på en ganska lite areal.

26. Hur många syskon har du?
Två hel och två halv. Farsan var en player...

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Ibland. Inte ofta.

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen.

29. Äger du några popband t-shirts?
Efter femton år på skivbolag så... några stycken kanske =)

30. När flög du senast?
Något år sedan.

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Har inget "köksbord" just nu.

32. Läser du för skojs skull?
Ja. De få gånger jag tar mig tid att plöjja igenom en bok. Usch... måste bli bättre på det.

33. Pratar du några andra språk?
Jajjamensan!!! Engelska och bäbis-språk. När jag var liten så pratade jag och min bästa polare låtsasengelska när vi lajjade indian å kåjjboy... för att göra det mer realistisk. Har dock glömt hur vi snackade... men det var kooltsomfan!

34. Diskar du din egen disk?
Ja. Det är jag och Lena PH lixom: Jag diskarrr min egen disk!

35. Har du gråtit offentligt?
Nej. Önskar att jag kunde gråta.

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
En lappe.

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Självklart! Livet är en enda lång skola.

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
HAHAHAHA! Skulle inte tro det. Det är bara såååå losigt.

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja. Självklart. Det hör till.

40. Kan du kasta macka?
Somfa-an! Långt oxå. =)

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nä, men jag har polare på Bahamas.

42. Vad har du med dig in på bion?
Det var ett tag sedan nu, men trevligt sällskap?

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Min biologilärare, för han såg ut- och var exakt likadan som Beppe Wolgers.

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Än vaddå...? Har annars dejtat de flesta religioner tror jag...

45. Vad har du för väder?
Svart ute, blåser och ett par plusgrader.

46. Har du en blogg?
Jag har tre!

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Gymnastik och slöjd.

48. Gillar du att flyga?
Gillar och gillar... brukar somna tre minuter efter starten.

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Lyhördhet.

50. När sov du senast på golvet?
För ett par veckor sedan, då jag somnade på toaletten...

51. Vilken är din favorit drink?
Dricker väldigt sällan sprit, men Gin & Tonic.

52. Gillar du din boende-situation?
Nä. Håller på att ändra på den nu. Snart så..

53. Vilken är din mammas hemstad?
Götlaännaborg.

54. Din pappas hemstad?
Himmelen...

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
6

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nä, inte alls....................... AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nope. Jag lärde mig tidigt hur man skulle göra för att blidka lärarna...

58. Vilken är din favoritfrukt?
Banan. Kanske kokos. Fast det är väl en nöt?

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nä... eller, ibland. Har blivit liiiite kinkig såhär på gamla dar.

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Skit i der'u så lever'u längre.

61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nä. Är hemsk på det själv, tror jag. KEI! Är jag?

62. Tror du på liv på andra planeter?
Jomenvistsörru. Typ plankton.

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Hon som inte förstod vad jag sa till henne första, andra och TREDJE gången: att vi SPELAR FAA-AAAAN INGEN SCHLAGER HÄR, men som ändå ville höra Kanvråla flänsqwist.

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Gud? Who...?

65. Vad var det senaste du åt?
The Klubbens fantastiska personalmat.

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Vet inte. Har inga nära eller direkta polare, som jag träffar varje dag, av det motsatta könet.

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ja, det kan man ju fundera lite över! Jag har fått mi n farfars- och min fars namn.
Är på G att mecka lite med det...

68. Gillar du senap?
Öhhh... nja, sådär. En korv ska'la ha senap lixom...

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Kom igen nu...! Nu kör vi.

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jo, kanske, för att ha det gjort lixom...

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Sean Pen. Vi är lika. Fast jag är snyggare...

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nä. Ingetnåt.

73. Tycker du om att krama folk?
Jupp. Gillar att kramas somfan!

74. Skulle du säga att du är trendig?
Nä. Tycker att ordet redan är utnött. Är fett trötttrendigt.

72. Äger du en digitalkamera?
Yuppijoo. I doooo.

73. Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Många. Själv så är jag nog den minst kändiskåtaste mäniskan på detta jordklotet.

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja. Somfan! Det tyder på EXTREMT DÅLIG UPPFOSTRAN att inte göra det man kommit överens om. Jag har snudd på dagliga exempel på det...

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Har ingen som helst aning.

76. Tycker du att du är attraktiv?
Klart jag är läcker... somfan!

77. Vad är du allergisk mot?
Vitlök och idioter.

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej. Inte alls.

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Susanne. Och jag hade varit söt som ett äpple!

80. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?

Vargakvinnan, Åsa, Peter, EMM, Peppe, Tina, Suss

Etiketter:

14 said...:

Blogger Emm Comment

Det var ingen liten lista :-)
Men intressant! Känner ingen som svär så bra som du :-) När jag svär låter det bara dumt....

9:45 fm  
Blogger Unknown Comment

Men VA? Jag läser tålmodigt igenom hela din lista och tänker ”ååååh så lång, att han bara oooooooorkar!” och så kommer den sista raden och så ser jag MITT NAMN?

Som den plikttrogna typ jag är ska jag emellertid göra ett försök. Thank you very much.

11:02 fm  
Blogger Emm Comment

garvarsomfan faktiskt. för om det nu är denna emm du vill ska göra denna lååånga listan!? så känner jag som åsa. ja. hahaha. men. eftersom jag är snällsomfan så ska jag försöka mig på detta. joop. ;)

3:46 em  
Blogger Emm Comment

puh. precis när jag skrivit detta här ovan. så kom jag på att jag kan andas ut. puuhu. inte mig! lättadsomfan. =)

3:49 em  
Blogger S-Man Comment

Emm:orna--> Ok. ALLA Emmor ska göra den här listan! ALLA.

Åsa--> Hehe...

3:50 em  
Blogger K E I Comment

Du klarar dig galant med stavning och garma... eh ragma... öh, ord-ordning!

Och sen NÄR har vi människor inte vattentäta kroppar, snubben?

Rädd att mascaran ska rinna, va?

;)

Puss puss

4:42 em  
Blogger Studiomannen Comment

Jag ska börja jobba med listan! Lovar! Ska se ifall infallen kommer redan ikväll... Imorgon ska jag till Götet och shoppa lite DJ-prylar. Grabben är prylbögig igen! :-D

7:05 em  
Anonymous Anonym Comment

Känns som jag kommer att sno denna lista av dig...typ när jag orkar...! Skitkul! Men hallå!! Vilka är dina andra två bloggar?? :-O

7:53 em  
Blogger Tina Högman Comment

Ameh! Vad jobbig du är då! Listan är ju skitlång ju!!
Men en utmaning som heter duga!! Fast det är ju tur att jag är ledig idag, för detta lär väl ta hela dan...

9:05 fm  
Blogger Suss Comment

Tack för den du..
Jaha.. Ja det är ju tur att ma slutat jobba... Här har man ju att göra...

9:29 fm  
Blogger Suss Comment

Och föresten så är man AUTOMATISKT SÖT när man heter Susanne!! ;) Det hör liksom till namnet...

9:47 fm  
Blogger Tina Högman Comment

Och hur är det med matten då?? Räknar du alltid
70, 71, 72, 73, 74, 72, 73, 74, 75, 76...??

10:08 fm  
Blogger Peppe Comment

Oj! Jag e ju också med! Lydig som jag är säger jag: "Sir, yes sir!" och sätter igång.

2:29 em  
Anonymous Anonym Comment

Men du...
Vilka är dina andra boggar då?!?
Nyfikensomfan juh!
:)

2:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???