Snubbens Place: Kaffesugen...

tisdag, januari 23, 2007

Kaffesugen...

...

Det är ingen lek vad min Jet lag slår hårt i början av veckan! Det tar ett par dagar innan jag är någorlunda människa igen.

Nu:
Lite knark, i form av kaffe.


Ciao

//S - Man

Etiketter:

7 said...:

Blogger Suss Comment

Jaha..
Och plötsligt så ser mitt kaffe sååå tråkigt ut... :(

10:07 fm  
Blogger S-Man Comment

Ganska knäckande att det är så enkelt...

1:59 em  
Anonymous Anonym Comment

Vad det ser lätt ut!
Måste prova! Nu har jag kvällens pyssel spikat! :)
Kram!

2:51 em  
Anonymous Anonym Comment

ujjaujja! det där såg smaskens ut. Särskilt när koppen blev sådär överfull så fluffet nästan svämade över. mmmm mumms!

10:38 em  
Blogger S-Man Comment

Kikkan--> Har du stängt din blogg?

11:05 em  
Anonymous Anonym Comment

Snubben: Nä, men jag har lösenord på den för att ondeskefulla människor ska hållas utanför. Men det är svårt att få kontakt/lämna ut lösenordet till godingar som dig utan att hela världen ser det... hur göra?

4:17 em  
Blogger S-Man Comment

Ajdå! Vad trist.
Idioter ska helt klart lämnas ute i kylan.

Maila: s.mannen/a/hotmail.com

=)

12:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???