Snubbens Place: Ja' flytt'...

torsdag, januari 25, 2007

Ja' flytt'...

...

Jag håller på att flytta.
Återkommer med den nya adressen...


Ciao

//S - Man

12 said...:

Blogger Emm Comment

Ja det vill vi veta minsann. Hoppas du skickar flyttkort till mig iaf! :)

11:00 fm  
Blogger K. Comment

Jag vill också gärna ha ett flyttkort.. :)

1:26 em  
Anonymous Anonym Comment

Blir det inflyttningsfest då!?!
:)

2:50 em  
Blogger snart... Comment

Jag vill oxå ha ett flyttkort;)

8:10 em  
Anonymous Anonym Comment

Spännande!! :D

9:03 em  
Anonymous Anonym Comment

Är det dags nu igen?
Min herre är en ganska rastlös herre!
Hoppas jag hittar dig igen när du pyst vidare.
=)

9:04 em  
Anonymous Anonym Comment

Men vart ska du ta vägen nu då?

/vild-hallon

11:57 em  
Blogger Jocke Comment

Ameh Vaff... Då måste man ju in och grejja med länkarna juh!

Jaja, lycka till med flytten!

8:22 fm  
Anonymous Anonym Comment

[med addams' family-melodin:] packa kartong (vik, vik), packa kartong (vik, vik), packa kartong, packa kartong, packa kartong (vik, vik)....

9:01 fm  
Blogger Suss Comment

Blir det nån inflyttnngsfest sen då??

9:56 fm  
Blogger Nini Comment

Ska du flytte? Nju ijen?

=)

Skaffat snyggare lya alltså ;)

10:37 fm  
Blogger Stefan Comment

men va fa..oh....btw behöver du flytthjälp? skrik till jag har bira, pizzakontakter och jävligt smutta handskar ( med fartränder på så man flyttar snabbare, aoerdynamiska sa försäljaren...)

3:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???