Snubbens Place: Frukost...

söndag, januari 14, 2007

Frukost...

...

Den här dagens frukost:

Morgonen passerade för mer än sex timmar sedan. Den här dagen är således redan "förstörd". Det var riktigt bra på The Klubben igår.
Sådär med folk, men lugnt och fridfult. De var otroligt nog riktigt lyhörda och faktiskt ganska danssugna. Fullt golv hela kvällen.

Och...
De förstod allt MYCKET bättre än igår.
Fullt dansgolv, många snyggiga snyggingar - ja, flera stycken faktiskt! och inte ett önskemål på hela kvällen.
Tyst och fint = arbetsro.


Lovely!

Ciao

//S - Man

Etiketter:

2 said...:

Blogger Studiomannen Comment

Sug på detta:

jag spelade igår på en 40-årsfest i Lund. Middagen i ett rum, discot i rummet intill. En foaje med bar i anslutning. Efter middagen stängdes middagslokalen och dans och kröka tog vid. Inga stolar fanns i barlokalen, så alla gamla släktingar satt inne hos mig.

Önskningarna h-a-g-l-a-d-e, men det var bara sådär usel tajming flera ggr. Födelsedagsbarnen ville ha "mera rock och mindre r'n'b & hip-hop". Inga prob. Önskningarna började med 70-tal och jag har såpass koll att folk går apeshit på golvet utan att behöva höra YMCA... men sedan började det undras bland en del om jag inte hade lite nytt? Jodå. Smög mig framåt i tiden och då var det dags för de äldre att undra över volymen och dessutom började det komma önskemål om

Vikingarna (!)
Led Zeppelin (!!)
och
Dan Stråhed (!!! vet knappt vem karln är)

Körde lite schlager och dylikt och när väl de äldre ledsnat kunde jag höja och ge järnet. Det var långt ifrån arbetsro, men jag fick ihop det. När jag stod och rev kom flera fram och ville ha mitt kort och tackade för en jävla bra show. Så nåt rätt blev det väl till slut.

Konstig feedback egentligen: fullt golv är den perfekta måttstocken, men knäppa önskningar och tjatiga och missnöjda önskare kan, trots fullt golv få en att tro att man inte är bra.

Glad att du fick en höjdarkväll!

7:13 em  
Blogger S-Man Comment

Peter--> Dan Stråhed? Du, den fick jag fan ta och Googla upp!!

8:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???