Snubbens Place: Cubes...

onsdag, januari 03, 2007

Cubes...

...


Inte ett dugg beroendeframkallande.

452830 är mitt rekord...
Ba'såru vet.

Ciao

//S - Man

Etiketter:

8 said...:

Anonymous Anonym Comment

Hola!

Ännu ett sånt däringa förbånkat "skitspel" som jag inte kan släppa. Nu har Du den ädla summan av 451525 poäng att slå. He he he... ;-)

Jo just det... God fortsättning förresten...

7:37 em  
Blogger KarinC Comment

Ameh Snurre! Hur ska det här gå...? ;)

8:05 em  
Anonymous Anonym Comment

Hola igen!

Nu har jag busat till det lite igen... 499025 points... Mmmmm... Me like!!!

8:20 em  
Blogger snart... Comment

Äsch! Det var ju jättesvårt...

8:33 em  
Anonymous Anonym Comment

Jag har inte tid med sådant här... blir fixerad som en tokig... fick förresten 56005 poäng. Ska inte spela igen... ska inte.... ska...

:-D
/Vild-hallon

10:42 em  
Blogger S-Man Comment

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!
Jag fastnade precis på en kubfan på 499015

GGGGGGGGGNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNHHHH

10:48 em  
Anonymous Anonym Comment

Livsfarligt ju... nu måste jag sova... men nu är jag uppe i 115115... låååångt kvar till era rekord, men jag får ge mig nu, erkänner mig besegrad. :-(

/Vild-hallon

11:52 em  
Blogger Vilse Comment

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

10:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???