Snubbens Place: Bäzzta...

söndag, januari 07, 2007

Bäzzta...

...

Det är kanske töntvarning på att spara handskrivna lappar från gäster (om det nu inte är ett fånenummer förståss... ehe...), men ibland är uppskattning mer än välkommet. Det gör att ens slit känns meningsfullt. Särskilt då man känner att man inte kan arbeta mycket hårdare än man redan gör.

Den här lappen fick jag av värsta hetingen igår:

Näh... inge fånenummer på baksidan heller. VAFF!?

Den ramar jag nog in och sätter upp på väggen så att jag kan glutta på den de gånger det känns tungt och jävligt, då jag behöver en extra påminnelse om att envishet och hårt arbete faktiskt lönar sig.

Ciao

//S - Man

Etiketter:

13 said...:

Blogger Unknown Comment

Hon stavar ju som du! Måste vara ett tecken.

:-)

7:57 fm  
Anonymous Anonym Comment

Åååh spelar du på 30+ ställen? Då måste jag vänta länge på att få chans att höra.. har alltid undrat vad du spelar o så...:)

9:08 fm  
Anonymous Anonym Comment

Snääälla kom hit upp och spela!!
Här är alla Dj:s så djävla pinsamt obra så man vill gråta!! Här spelas både schlager och annan skit! Och hör och häpna, en dj har haft som sitt "signum" att spela en stund med dansband varje spelning!! (Tack och lov så har han fått sluta!)
Please, kom hit och lyft taket!!!!

12:00 em  
Blogger ANNA-LYS Comment

UNDERBART !!!

med uppskattning!

uppskattning
uppskattning
uppskattning

Frilansar du som DJ?

12:57 em  
Blogger K E I Comment

VARFÖR SER JAG INTE BILDEN???

ja.. eh.. och hej!

1:23 em  
Blogger Emm Comment

Joop...Sånt ska man alltid suga åt sig! Deså!

Å föresten nu heter ju inte jag emma som du skrev...men inte så långt ifrån dådå..hihi.

hejje

2:08 em  
Blogger Sabina Comment

Kul,kul,kul!!

Uppskattning är KUL!!

Man behöver det....

4:48 em  
Blogger S-Man Comment

Åsa--> Du... henne hade jag inte backat för!

Samira--> Njae, Åldergränsen är 28 och hon som lämnade fram lappen var inte en dag över 25. Den största (och enda?) skillnaden mellan att spela för 20- respektive 30-åringar är nog att t.ex. Boten Anna inte spelas för 30 taggarna, och att man slänger in en Michael Jackson emellanåt.
20-åringarna vet ju knappt vem det är ändå...

Lina--> *Packar väskan somfan*

Anna--> Alla DJ's frilansar.

Kei--> Hej du!
Ja? Varför kan du inte det??
Det kanske är dags att uppdatera till Firefox iaf eller åtminstone till Explorer 7.0, och gå igenom inställningarna för din webläsare. Hej du! Kommer förbi dig lite senare. =)

Emm--> Nä, men det är ganska nära dårå. =)

Sabina--> Ja, och ju äldre man blir desto mindre beröm får man! Alla behöver få uppskattning genom hela livet.

5:51 em  
Anonymous Anonym Comment

Kanon!
När kommer du?
:)

6:03 em  
Anonymous Anonym Comment

Grymmt!

8:38 em  
Blogger Jill Wegerup Comment

bättre än löneförhöjning.

11:25 em  
Anonymous Anonym Comment

VA?! Vet dem inte vem Michael är?? :)
Vill ändå höra nån spelning... :D

5:45 em  
Blogger Studiomannen Comment

Jag fick en rar lapp men den var liksom begagnad, för den fina pinglan som lämnade lappen till mig såg hur förvånad jag blev när jag läste att hon tyckte att jag skulle vända på lappen istället...

På baksidan stod det typ: mjölk, bröd, toapapper, tidning.

12:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???