Snubbens Place: Blåsigt...

tisdag, januari 09, 2007

Blåsigt...

...

Det är ingen LEK vad det blåser i The Hålan idag!
Värsta stormen, och de säger att det ska bli värre.
Mycket värre.
.
.
.
.
Det är ingen LEK vad hungrig jag var sent igår kväll.
Hade inget annat hemma så jag sörplade i mig en HEL burk ärtsoppa.
Njam njam njam njam njam...

Idag har det...
.
.
.
.
Som sagt: Det är ingen LEK vad det blåser i The Hålan idag!!!


En sån här var det. Precis en sån *pekar*. En hel.


Ja jäääälar serru...

//P - ruttman

Etiketter: ,

5 said...:

Blogger S-Man Comment

*Håller i hatten*

=D

1:25 fm  
Blogger Nini Comment

Som min kusins dagisbarn sa:
Håll i hatten, så blåser det!

Jag tror du lider av bakdrag idag minsann ;)

8:30 fm  
Blogger Suss Comment

Ja det blåste ända hit...
Nu vet jag vem jag ska skylla på i alla fall... :)

10:59 fm  
Blogger Pia-Pralin Comment

ehhh.. då skulle du pröva mitt lavemangkaffe också från nya Espressomaskinen... det är grejjer det :-)

11:45 fm  
Anonymous Anonym Comment

Det heter "Fjärtsoppa" och inte ärtsoppa juh!!! Innehåller massor av prutteiner!
:)

3:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???