Snubbens Place: Willy's ravioli är grymt underskattad...

måndag, december 25, 2006

Willy's ravioli är grymt underskattad...

...

Jo, den här julen går verkligen till historien som den allra tråkigaste in history!

Tur att jag passade på att köpa en burk Ravioli när jag passerade Willy's imorse, på väg till Tjårren. Annars hade jag inte fått någon mat i mig alls idag!
Fast å andra sidan - MAN FÅR VÄL VARA OHYGGLIGT JÄÄLA GLAD ATT SPIS-FAN FUNKAR I ALLA FALL!

Fy-faaaaaan vad less jag börjar bli på allt!
Ligger och gnager på de sista plomberna just nu...

Ciao... somfan

//S - Man ..... en direktrapport från THE JÄÄLA HÅLAN där T.O.M. FAKKIN' McDonald's stänger klockan 16:00 en JÄÄÄÄÄÄLA julafton.
Jäääla SOSSEHÅLA!!!

5 said...:

Blogger Unknown Comment

Nämen va? Ravioli? Firar du inte jul? Hamnade du i kläm mellan olika åtagande eller vad?

Till nästa jul går det inte för sig. Då tycker jag vi auktionerar ut dig på bloggen som "kul julsällskap" och så får den som har bäst motivering äran att utfordra dig med typ sill, skinka och janssons.

(Vill du att jag ska skicka en prinskorv så länge, så säg bara till!)

:-)

OCH, du lovar väl att du gör något kul idag?

10:39 fm  
Blogger S-Man Comment

Åsa --> Hamnade ikläm mellan två trätande parter. Familjeprylar.

Så kan det gå när man väljer att vara lojal mot den ena parten...

7:45 em  
Blogger KarinC Comment

Ja Fuck jävla julen! :=

Kram och sånt! Iaf.

11:48 em  
Blogger Unknown Comment

Okej. Jag mailar en prinskorv. Komma i kläm verkar inte kul.

8:31 fm  
Blogger S-Man Comment

ÅSa --> Kanske ska ta ut en "klämdag"...?

8:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???