Snubbens Place: Taskiga sms...

fredag, december 15, 2006

Taskiga sms...

...

Fick precis ett ganska jobbigt SMS:

Lyssna nu, du ska inte ringa till mig efter det jag berättar nu.
Det är inget jag vill prata om över telefon, vi kan prata om det senare.

Jag vill vara den första att berätta det för dig, jag vill nämligen inte att du ska höra det från andra. Jag vet att du blir ledsen, men jag är säker på att vi kan prata ut om detta senare... bara lova mig att inte bli jättearg.

MEN DET FINNS FAN INGEN JULTOMTE!

:-)

// Unknown

Vem är så elak egentligen???

Nu vet jag fan inte vad jag ska mig till. Känner mig helt rådvill.
Ta till flaskan, kanske? Käka extra många Julenisser?

Usch!
Känner mig helt knäckt.
En jul utan tomten - finns det?

Ciao

//S - Man

16 said...:

Anonymous Anonym Comment

vad är det för glädjedödare som sprider lögner som de där?!

11:19 fm  
Blogger Tina Högman Comment

Ja usch. Jag har också fått den där. Två gånger dessutom. Då måste det ju vara sant...

3:08 em  
Blogger Unknown Comment

Äsch, jag såg en långfilm om en Elf som damp ner på jorden för att hitta sin riktiga pappa igår. Han jobbade annars som nisse i Tomtens verkstad på nordpolen och sen KOM faktiskt Tomten farande och det var faktiskt hur sant som helst för det var i Central Park. Så det så!

Men för att Julometern ska gå så högt att han kan flyga sin släde med julkraft så måste folk TRO på tomten och gänra sjunga julsånger högt!

Så är det.

3:54 em  
Anonymous Anonym Comment

Det är inte sant! Jag har sett flera tomtar!
/alis

6:51 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Har du hämtat dig från chocken än? ;-)

5:32 em  
Blogger Nini Comment

Jag har oxå fått den!! Jag fick den dessutom av nån jag inte känner!! Han skickade FEL!!

Dubbel-elakt =/

9:02 fm  
Blogger Jill Wegerup Comment

Den där vägrar jag tro, fått den tre gånger så tydligen tycker folk den är rolig. Det är den inte. Tomten finns. Jag tror folk försöker avleda en så att man super ner sig till jul och sen tar de ens klappar också när tomten kommer..

6:24 em  
Blogger Jill Wegerup Comment

Har för övrigt länkat till dig nu.. är lite segt ibland..

7:04 em  
Blogger Sabina Comment

Föööök vad är det du säger???

Åååå varför kikade jag in här:)

8:56 em  
Blogger Torpan Comment

*tsss* Jag har en riktigt rolig förklaring till varför Santa inte finns... men den är alldeles för lång för att lägga in här. Låt oss bara säga att den har med tid, gravitation, tyngd och snabbhet att göra. Författaren har tänkt på ALLT. ;)

3:32 fm  
Blogger Suss Comment

Ja jag har också fått ett sånt meddelande..
Blev helt knäckt!!
Kunde inte sova på.. flera timmar!!!

Hemska människa som meddelar såna saker...

9:32 fm  
Blogger ANNA-LYS Comment

I bland kan låtsas vara kul, ibland är det kul att låtsas, på låtsas, det är sant!

G O D J U L

Anna-Lys

12:17 em  
Anonymous Anonym Comment

Kanske en liten utmaning kan pigga upp? :-)

11:44 em  
Blogger Smiley Comment

God Jul Snurre.

Hoppas du trivs där du är nu, och med vad du gör. Önskar dig att det går ännu bättre för dig nästa år.

12:09 em  
Blogger Andreas Comment

Men vafan!

Lever ni inte i ett upplyst samhälle någon av er längre?

Det är väl klart som fan att tomten inte finns!




För om han fanns så.. så.. ja. Eh.

Skitsamma.

*nynnar julsånger*

1:51 em  
Anonymous Anonym Comment

Jag förstår inte, man får ju inte plats att skriva det?

10:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???