Snubbens Place: Snurres årskrönika...

söndag, december 31, 2006

Snurres årskrönika...

...

2006
R.I.P.

Genomlevd av väldigt många - saknad av jääligt få.


Hejdå 2006!
Du var bland det jäkligaste jag varit med om i hela mitt liv.

Gå nu, vill aldrig mer se dig igen. Stick härifrån!!
Jag tänker inte ens vända mig om efter dig, utan låter dig gå utan några som helst krussiduller <-- punkt


Ciao

//S - Man

8 said...:

Anonymous Anonym Comment

Jag håller helt och hållet med!!!!!

5:37 em  
Blogger Emm Comment

Jag med!

3:16 fm  
Anonymous Anonym Comment

Jo du, så kanske det kan va.
Som så ofta slår du huvudet på spiken, spiken på huvudet, hammaren i handen etc
=)

5:24 fm  
Blogger Andreas Comment

Tänk så olikt det kan vara... själv var det bästa året i mitt liv hittills!

12:05 em  
Blogger Babushka Comment

Jag håller nog med ovanstående talare...men det är kanske inte så konstigt.

1:53 em  
Blogger Drysen Comment

2006 var redigt tungt...

5:12 em  
Blogger Tina Högman Comment

He he... sicken årskrönika! Jag läste överskriften, stålsatte mej på lång invecklad läsning och scrollade ner... det gick fort!

Gott Nytt År!! Eller jag kanske ska skrika... GOTT NYTT ÅR!

7:34 em  
Blogger S-Man Comment

Tina --> Skulle JAG bjuda på lång invecklad läsning med en massa scrollande???

;)

5:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???