Snubbens Place: S - Man, The Sjusovaren...

lördag, december 02, 2006

S - Man, The Sjusovaren...

...

Jahaaaa...

Så klockan har redan passerat halv åtta på morgonen?!
Man kanske skulle ta och gå och lägga sig?

Otrrrrrroligt spännande att krypa ner när det är becksvart ute och vakna när det är... mörkt fortfarande.

Igår var det riktigt tråksegt att lira. Mycket folk men bara snåljåpar...
Sista DJ-giget för den här helgen, ikväll.
Hoppas på bättre snurr då.

Peter: Maila ditt fånenummer till mig.
Får se om det finns något liv i mig på söndag.


Kramsomfan!

Ciao

//S - Man

4 said...:

Blogger K. Comment

I'm back! Har jag missat nått? Hoppas du har det kanon!

10:42 fm  
Blogger Suss Comment

Ja en del går och lägger sej när andra går upp...

Fast jag gick inte upp halv åtta.. Inte gick jag och la mej heller.. Jag sov då..
Ja..
Just det...
Ska nog ta mej lite kaffe nu, så hjärncellerna får sej en liten kick!!

God natt!! Eller god morgon...
Eller vad säger man så här dags på dygnet??
Sov gott kanske funkar???

*svammel svammel*

11:25 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Done: blev till the srec-adress om du hajar. Kunde bara den.

1:00 em  
Blogger S-Man Comment

K --> Missat? nothing much. Men häng med för det kommer att hända mycket somfan inom kort.

Suss --> Ja det var då ett jääla schvammel! =)

Petrovich --> The Srec mailen är för alltid död sedan någon månad tillbaka.
Använd s.mannen/at/hetmail.com istället.
Om du inte läser det här innan... ja senare, eftersom det redan är söndag, så får jag jaga ditt nummer från annat håll.

Emmsen lär väl ha det?

Eeeeemmsen!!! Sms'ar du Pettsons mobbefånenummer till mig?

Du får en sån här puss som tack för besväret: *PUSS!!*

=D

7:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???