Snubbens Place: Mycket meck...

onsdag, december 06, 2006

Mycket meck...

...

Nä, jag har inte träffat en brud eller kilat vidare.
Det är lite mycket nu bara.
Många saker som måste på plats.
Att vara nära nära ett slutmål och bara behöva "knyta ihop säcken" är fan nästan svårare än attkämpa sig fram till målet!

Vi har alltså köpt en verksamhet/lokal som ligger på ett AA-läge i en annan (bättre?) stad (by, håla) och den 1:a januari får vi tillträde till den.
I slutet av januari ska vi ha en grand opening, så vi kommer att hålla stängt för renovering fram tills dess . Butiken ska pimpas så att den verkligen blir 100%.

Exakt vad det är vi ska göra återkommer jag till, men det är inget exotiskt eller galet. Ledsen att behöva göra dig besviken, men den här gången ska vi inte uppfinna hjulet en gång till, direkt...

Vi har dessutom fått ett väldigt bra pris på Tjårren, samtidigt som någon i min familj ska tjacka hus.

Så det är ganska mycket prylar att mecka med just nu...

Mecka mecka mecka mecka mecka

Ciao

//S - Man

9 said...:

Blogger ajja Comment

*lyckospark(ar)irööven* :)

10:10 em  
Blogger Mia Comment

Kul och Grattis. Hoppas på framgång!
Ska ni ha premiärlejon och röda mattan?

10:24 em  
Blogger Jill Wegerup Comment

Här plötsligt hittar jag en bild på mig. Sådär känns det nu. Tungt och vingligt.
Hoppas ditt går som det ska.

11:10 em  
Blogger S-Man Comment

Ajja --> *Swankar*

Alis --> Bra där! Kreativa idéer kan man aldirig få mycket av. Självklart ska vi göra saker och ting på vårt sätt, sådet blir naturligtvis en invigning värd namnet.
The (Nya) Hålan kommer inte att fatta vad det är som drabbar dem föränns det är försent...

Jill --> Mitt SKA gå som det ska. Det har jag bestämt. Så är det bara. Hoppas att du hittar en väg ur ditt tunga och att du inte vinglar för mycket.

12:43 fm  
Blogger Nini Comment

Grattissomfan!!! =D

9:41 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Keep up the good work!

10:21 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Sorry, men jag vet inte vad jag gör för fel... maila studiomannen@hotmail.com

10:27 fm  
Blogger Suss Comment

Grattis och lycka till!!!
Ska bli spännande att se/läsa vad det är ni hittat på... :)

10:44 fm  
Anonymous Anonym Comment

Hoppas det är min "håla" som får snurr....

Grattis och lycko kramar.

2:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???