Snubbens Place: Mörkt och kallt ute...

fredag, december 15, 2006

Mörkt och kallt ute...

...

Jaha!
För en gångs skull är man uppe med tuppen. Den sista pimpningen av Tjårren är nu gjord och vi har kommit in i en absolut avgörande fas. Vi är nära vårt slutmål.
Nära nära...

Inget spelande i helgen. All fokus ligger på Tjårren just nu.
De närmsta 72 timmarna avgör om allt slit vi lagt ned i Tjårren betalat sig.

72 timmar...
Sen kan man kanske kosta på sig att känna sig glad och nöjd för något man har presterat.

72 timmar...
Sen kan man slappna av lite, kanske rent av njuta av lite ledighet.

Jag skriver kanske, för de 72 timmarna har inte passerat ännu.


Det är mörkt och kallt ute...

Ciao

//S - Man

7 said...:

Anonymous Anonym Comment

lycka till! jag följer den rafflande upplösningen här på bloggen.

11:10 fm  
Blogger Suss Comment

Och jag är lika nyfiken som vanligt..
Vad är det nu ni hittat på..?
Jaja.. Bara att hålla sej till tåls och vänta på svaret.. :)

Lycka till i alla fall!! :)

11:18 fm  
Anonymous Anonym Comment

Jaha..............WTF..........och hur kan det komma sig att jag INTE hittat hit tidigare då?

9:11 em  
Blogger S-Man Comment

Kikkan & Suss --> :) Min mening är inte att hålla någon på halster men ibland kan man bara inte gå ut med information när det händer, särskilt inte här, med så många som läser. Får se hur jag gör framöver...

Eva--> WTF?! Här finns bara koola, vackra och sköna människor så du är mer än välkommen in i gänget. =)

10:38 em  
Blogger Jill Wegerup Comment

låt oss veta hur det gick. Lycka till.

6:25 em  
Blogger Unknown Comment

Och när ungefär exakt på en höft är de här 72 timmarna gångna?

9:35 em  
Anonymous Anonym Comment

Snurre mannen,

Vad du an gor, sa LYCKA TILL!
Vet att det gar bra, we have trust in you..:)
Vi onskar dig en God Jul och Gott nytt ar.
Kan du fly mig ett mail, far bara return mail fran dig...

Ha det,
Olof

1:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???