Snubbens Place: The Mördarhunden...

torsdag, december 14, 2006

The Mördarhunden...

...
Hohohoho....

Det är inte ofta som jag citerar eller kommenterar artiklar från Aftonjiddret, men den här var faktiskt riktigt riktigt uppfriskande:

Mördarhund...
Mördarhund?!?!
Det måste handla om en helt ny ras för den jag har då aldrig hört talas om!
Och eftersom det dessutom var en liten... valp så bör vi nog göra det säkra före det osäkra och avliva samtliga individer av rasen, Mördarhund.

Det hör man ju dessutom på namnet att den är livsfarlig: Mördarhund.
Särskilt... Valpar, för de verkar ju vara helt livsfarliga!

Usch!
Yupp, jag röstar för total utrotning.
Vem är med mig?

Ciao

//S - Man

4 said...:

Anonymous Anonym Comment

absolut! gnager man tår som valp vet man aaldrig hur det slutar som stor mördarhund!

8:20 fm  
Blogger Nini Comment

Absolut!! Dessutom borde föräldrarna skjutas eftersom dom lämnat bebisen inom räckhåll för denna monster-mördar-valp!!

9:05 fm  
Anonymous Anonym Comment

Jag reagerade också på denna. Först den braskande rubriken "Mördarhund" sen skriver de att den ville sköta om bebin...

3:32 em  
Anonymous Anonym Comment

Jepp! Utrota de jäklarna! De är ju vansinnigt farliga de där mördarvalparna! Tänk att kunna äta upp fötterna på ett barn när man är bara 6 veckor?!

1:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???