Snubbens Place: Mer reklam - NOW gawd damn it!

tisdag, december 12, 2006

Mer reklam - NOW gawd damn it!

...

Som jag tidigare meddelat så är det en hel del på G just nu. Nästan för mycket. Psykiskt sett så kör jag på MAX just nu. Bland annat så väntar jag på ett vikt... JÄÄÄLIGT viktigt besked ifrån The Banken, om jag får göra ett VÅLDSAMT uttag inom de närmsta dagarna.
Det, plus flera andra grejjer som är jätteättenära sin lösning, kan ju få även den starkaste av magar att börja demonstrera. Eller åtminstone mulleribullra lite grann...



Ska inte gå närmare in på det... men jag har iaf beslutat mig för att ställa in ett tidningsställ på Tjottan. Ja VAFF! Det var dags. Det blev alldeles för rörigt att lägga all reklam på vågen, som ändå aldrig använder. Den står mest ivägen, tycker jag.



Eftersom jag ändå sitter och... funderar så mycket som jag gör, kom jag på att jag nog borde pimpa min ytterdörr oxå. Man får ju hejja-på de stackars reklamutdelarna ibland. De har det inte så lätt alltid.

Sagt och gjort:

Ja, bilden kräver en viss "klick-stimulering" för att bli både större och... användbar.

Eftersom jag fått en del gliringar om min
Mer Reklam-skylt
tidigare så får jag väl visa upp'an!

Jag kunde helt enkelt inte hålla mig...

Ciao

//S- Man

4 said...:

Blogger Unknown Comment

Åh vilken fin skylt!

Fast, orkar du alltså läsa ALL reklam? Jag brukar ta Postens fiffiga uppfinning Svepet och slänga hela rasket på en gång. Det finns väl några trycksaker som jag orkar bläddra igenom någon gång, men det finnns ju gränser för hur intressant det är med borrmaskiner, bantningspiller och hundmat.

8:55 fm  
Anonymous Anonym Comment

HA HA! Vikken härlig! Får man härmas tro? ;)

7:31 em  
Blogger Nini Comment

Reklam är sånt man lägger på golvet om man har en valp. Eller i botten på buren om man har en fågel. Eller ställer sambons kängor på när han kommer från jakten. Eller...

Ja ni hajjar.

9:07 fm  
Anonymous Anonym Comment

Tidningsställ på toaletten skulle vi behöva! Sambon läser alltid därinne och tar aldrig med sig tidningen ut igen, utan istället blir den liggandes på golvet eller på tvättkorgen.
GOD JUL!

8:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???