Snubbens Place: Kallt eller varmt...

torsdag, december 28, 2006

Kallt eller varmt...

...

Sitter och förbereder mig inför helgen...
Har precis kollat igenom 34 nya musikvideos och lyssnat igenom exakt 67,3 Gb ny musik. Funderar på vad jag ska göra nu:
Sänka en bira - kallsomfan, och jobba vidare eller gå och lägga mig...


//S - Man

11 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Nej... problemet är inte bara ditt... det händer mig hos flera andra bloggare. Inte varje dag och varje gång, men ofta.

1:42 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Nej, har man sett på 17... lyckades på första försöket. :-D

1:43 fm  
Anonymous Anonym Comment

Natti, natti! Kändes inte som någon tvekan, direkt...! Kram!

10:37 fm  
Blogger Peppe Comment

Bira.

10:44 fm  
Blogger Emm Comment

Inte gå å nanna..! Bättre så. Om fler är sömnlösa än jag. Då kan vi låtsas att sömn är överskattat.
Å det vet ju alla att det INTE är.
Så det kommer ju inte funka. Nej.
Äh. Hoppas du gick å la dig. Å snääälla skicka Jonh Blund till mig nästa gång du ser honom.

11:47 fm  
Blogger Jill Wegerup Comment

Undvik sängen du som kan ;)

12:15 em  
Blogger Tina Högman Comment

Jag skulle tagit biran. Helt klart.

2:35 em  
Anonymous Anonym Comment

GÅ och lägga sig låter vackert, fan det borde jag göra. Tackar för dvd tipset, du hade inte svarat på det ska genast testa om jag fattar :)

/a

3:38 em  
Blogger S-Man Comment

Bira!

=)

10:01 em  
Anonymous Anonym Comment

Okej ett smärre problem har helt enkelt dykt upp. som det fan alltid lyckas göra när jag vill något. Så därför frågar jag dig ;) hehe. När jag väl ska klicka på "load" så gör jag det tar fram filen jag vill konvertera och klickar öppna, men DÅ smäller en popup ruta up och så står det 'acess violation at adress 0000000. Read of adress 000000'. OCH VA FAN ÄR DET??! haha. ;)

12:33 em  
Blogger S-Man Comment

Alex--> Har ingen aning du! Kolla i "help" eller Googla efter det. :(

4:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???