Snubbens Place: Gott nytt!

söndag, december 31, 2006

Gott nytt!

...

Jag önskar alla bra människor, cyberpolare, bergfasta polare, tveksamma polare, kåmpissar från förr, långväga polare, en och annan riktigt skum polare, något oväntade polare, felstavade pålare, bloggamöbor, polarna i Lettland och andra bra polare ett riktigt...


GOTT NYTT ÅR!
...somfan


//S - Man

29 said...:

Blogger KarinC Comment

Gott nytt 2007!
Kramar i massor!

4:48 em  
Blogger anna Comment

Gott nytt år önskar jag dig också!

5:11 em  
Blogger Unknown Comment

Gott Nytt År! Nu vänder det!

5:19 em  
Blogger snart... Comment

Gott Nytt År!
Hoppas 2007 blir ett bra år för dej!
Kram.

5:46 em  
Anonymous Anonym Comment

Gott nytt år! Kram

9:52 em  
Blogger Stefan Comment

gott nytt 20007

12:16 fm  
Blogger Sabina Comment

Kände mig träffad av något av alla du räknade upp så gott nytt år:)

12:48 fm  
Anonymous Anonym Comment

Gott nytt år till dig också.
Äntligen är 2006 slut..........
Nu kan det bara bli bättre =)

12:51 fm  
Blogger Torpan Comment

Gott nytt år!! Må det bli fantastiskt!

12:54 fm  
Blogger Emm Comment

3 timmar och 17 minuter av 2007 har nu passerat. Känns det bra?
Vi hoppas på stordåd och kämpar för lycka!
GOTT NYTT!!!!

3:18 fm  
Anonymous Anonym Comment

Ett riktigt G år!!!!
Till dig, till mig, till oss alla.
Dags!
=)

5:27 fm  
Blogger S-Man Comment

Nämen hörrni; Tack för alla gottnyttårare (kan man verkligen säga så?)

Nu kör vi. Somfan!
För det kan väl knappast bli värre?

=)

12:06 em  
Blogger Studiomannen Comment

GottnyttSOMFAN!

12:36 em  
Anonymous Anonym Comment

Detsamma :)

12:39 em  
Anonymous Anonym Comment

GOD FORTSÄTTNING PÅ DIG OCKSÅ!!!!
Hoppas att du fortsätter förgylla vår vardag!

1:25 em  
Blogger Babushka Comment

Gott nytt år för 2:a gången dårå.

1:51 em  
Blogger Babushka Comment

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA det gick att kommentera!

1:51 em  
Anonymous Anonym Comment

Gott Nytt (lugnare?!?) År!

/Vild-hallon

2:42 em  
Blogger Jill Wegerup Comment

God som fan fortsättning!

4:11 em  
Blogger Drysen Comment

Gott nytt år som faen!

5:14 em  
Blogger Vilse Comment

Gott Nytt på dig oxå! =)

6:58 em  
Anonymous Anonym Comment

Gott Nytt ar Snurre mannen!!
Som sagt, kan du skicka mig ett mail,pga mina mail till dig kommer bara tillbaka. Vi har det bra, massor pa gang for dina vanner i Lettland.
Vi hors och lycka till med allt.
Olof

7:37 fm  
Blogger Soderbona Comment

Glatt nytt år!

8:35 fm  
Blogger Peppe Comment

Snubben, en av mina absoluta favoritbloggare, GOTT NYTT ÅR! Och massa kramar.

9:17 fm  
Blogger Suss Comment

Ja jag önskar dej det samma!!!
Det blev väl inte för mycket champange bara.. ;)
(hmm... Kan det bli för mycket champange???)

11:19 fm  
Blogger JuliaGusti Comment

Nej, det kan knappast bli värre faktiskt. The only way is up!

Gott Nytt!

4:05 em  
Blogger Shadow Comment

Ser fram emot underhållande läsning i år också. Gott Nytt År, och jag håller med dig om att 2006 inte var något att vända sig efter.
I år blir det ett dunderår!

8:20 fm  
Blogger Emm Comment

Gott Nytt År på dig!
hmm..Ibland kan jag inte kommentera hos dig. Mysko..!

3:47 em  
Blogger S-Man Comment

Olof--> Skicka ett email till min s.mannen/at/hotmail.com - adress . Allt gick förlorat i datorkraschen. Har inte en adress kvar...

=I

11:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???