Snubbens Place: G'natt / G'morron...

tisdag, december 26, 2006

G'natt / G'morron...

...

Jassånämenjahaja!
Sjukt hett och dumt mycket folk på The Klubben inatt. Inte så konstigt eftersom alla ju har fått lön.

Packat med jobbiga människor som lämnat vettet hemma men som trots det, ändå måste fylla skallen med dumdricka i kopiösa mängder.
Jaja... bara en vanlig lönehelg med andra ord...


I normala fall så brukar jag somna vid nio-halv tio på morgonen efter ett 5-gig eftersom jag gärna skräpar lite framför burken ett tag. Det är en del tankar som behöver sorteras och intryck att smälta innan man kan sätta punkt och duna in.
Det är obrasomfan att inte få göra klart nattens gig i huvudet, och bara ligga och vrida och vända på sig i sängen istället.


08:45
Jahopp... nämen då känner jag att det är dags att sätta punkt för den här dagen/kvällen/natten. Det har precis börjat att ljusna ute.
Gôtt!
Då kanske man kan vakna till liv vid två-tre snåret i eftermiddag!?
Hoppas bara att jag är uppe och hoppar (eh...?) då det fortfarande är ljust ute.

Har läst att de ska finnas något som heter foundation (eller heter det consealer?) som ska vara bra mot ICA-kassar under ögonen!?

Funderar även på att börja sola solarium.
Behöver kunna synas i spegeln...


G'natt / G'morron!

//S - Man

3 said...:

Anonymous Anonym Comment

foundation o concealer är två helt olika saker....Men concealer kanske vora nåt? ..eller solarium..eller ett par veckor på Bahamas..

12:18 em  
Blogger S-Man Comment

Alis --> Ja du ser! Det är väl en herrarns tur att jag inte sminkar mig - kan ju knappt skilja på ett läppstift och en mascara!!
Skullle se ut som en clown...

=P

3:37 em  
Blogger Emm Comment

Haha..Hoppas du sussa gott!
Smyger här ibland. Så du vet. ;)

3:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???