Snubbens Place: Cheesus...

fredag, december 22, 2006

Cheesus...

...

Cheesus vad mycket det blev!!!

Har lyckats hälla ett helt glas med vatten över tangentbordet på min Lappe. Vet inte om jag misstog den för en blomkruka... det sprakade bara till så var det bra med det.
Hade ändå tänkt att gå över till Mac, så det blir en fete-Mac efter jul.

Ikväll blir det spelning på The Klubben.

I'll be back

Ciao

//S - Man

4 said...:

Blogger Maria Comment

Grattis till att du är på väg över till "den rätta sidan"... Må pc:n vila i frid.

10:29 fm  
Blogger K. Comment

Jag spillde te över min laptop en gång och den sprakade men efter den hade torkat funkade den felfritt, iaf nästan. Någon antenn och så hade lossnat men det är bara detaljer, haha. Ha en bra jul!

10:41 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Inte dissa PC:ar nu! :-D Min ASUS är nästan skottsäker. 3 gig i veckan i snitt i 1,5 år och inte en enda omstart.

God jul!

12:19 em  
Blogger Unknown Comment

Härligt! Välkommen till familjen Mac!

:-)

1:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???