Snubbens Place: Alla känner apan men apan känner ingen...

måndag, december 04, 2006

Alla känner apan men apan känner ingen...

...

Nu har jag galet mycket skrivet material under drafts.
Saker som jag, av flera anledningar, väljer att hålla tillbaka tills vidare.
Eller:

a) Inte vill gå ut med. Alls. Men kanske ändå. Vet inte inte än. Jo... Njäe.
Meh gu va svårt!

b) Saker som jag inte vill delge hela världen ännu. Classified information, på FBI-språk. En av nackdelarna med att vara singel och sträva mot ett mål: Du har ingen i din absoluta närhet att bolla dina innersta tankar och idéer med. Det blir en hel del häftiga diskussioner med en själv...

c) Texter som inte är riktigt färdiga - tydliga tecken på svår lättja eller att jag bara har tillfälligt brus i huvudet.

d) Saker som är alldeles för banala eller barnsliga - det vanliga: Bullshit a´la Snurre. I am what I am lixom...

e) Saker jag inte vill att en del människor ska ta del av eller läsa.


Den sista punkten (e) är nog något som jag får lära mig att leva med. Det verkar inte spela någon som helst roll hur ofta jag byter bloggadress: För mig obekvämt folk hittar mig ändå! Alla känner apan men apan känner ingen - inget nytt fenomen för min del...


Men...
Om man absolut INTE vill synas i offentligehetens ljus eller INTE vill bli hörd/läst så bör man överhuvudtaget INTE heller skriva blogg eller arbeta inom upplevelseindustrin.

Så... jag lägger ner min eländiga klagan.

Det kommer att hända mycket för mig i december.
Big biznizz är på gång och... sånt.
Sen får vi se hur det blir med Snubbens framtid på Blogger...

Den som är riktigt nyfiken tar alltid reda på saker...

Ciao

//S - Man

1 said...:

Blogger Tina Högman Comment

Big business??? VAD har du nu hittat på??

8:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???