Snubbens Place: Vingligt...

måndag, november 06, 2006

Vingligt...

...

Hjälp Snubben hem!

Som vanligt så är bilden klickbar!
Klicka'rå!


Det här var lättigt jag i lördags. Vi snackar VM i fjortisfylla!
Kanske inte riktigt klarade av hela 71 meter innan jag ramlade, men ändå!

Ciao

//S - Man

11 said...:

Blogger KarinC Comment

Jag vet, jag vet... Jag var där. =)

[qzkbhggn]

7:48 em  
Blogger ajja Comment

HAHAHA. Asså, jag va tydligen nyktrast och i n t e bakis för första ggn i hela mitt liv efter min fest. FAst jag va full. Alla va trollpackade. Muahahahaha.

8:36 em  
Blogger Studiomannen Comment

Synd att hon hann skriva först. Annars hade jag klämt i med ett AJJA BAJJA så många inte hajat!

Fan S-Man. Trodde du var en stor kille som kan supa 30-åriga brudar under bordeti parti och minut! :-D

11:44 em  
Blogger Cliff Hanger Comment

Jag fick också 71 meter! Fan, 11 meter från rekordet! Men jag är nöjd ändå.

12:24 fm  
Blogger Andreas Comment

Fan..jag måste vara typ mästervinglare eller nåt. 71 m på första försöket, sen 76 och sen 79.. Sen blir det inte bättre.

Alltså: Inte bo mer än 80 meter från krogen?

9:22 fm  
Anonymous Anonym Comment

Jag hittade hytten iaf sen om det var rätt hytt jaja petiteser....

9:41 fm  
Blogger Jill Wegerup Comment

Jag kan hjälpa dig 47 meter och jag ger dig bara ett försök..

11:26 fm  
Anonymous Anonym Comment

F*n. Jag e ju kass, ju! 31 meter...
Kan jag skylla på att jag som mamma inte har praktiserat i verkliga livet så mycket på sistone? :)

10:35 em  
Blogger JuliaGusti Comment

Jag klarade 87 meter...

Betyder det att jag är en bra vän?
Eller ett bra fyllo?

12:19 fm  
Blogger K. Comment

7 meter. ehm.

2:27 em  
Blogger S-Man Comment

Julia -> Du verkar helt klart vara en bra fyllepolare som man kan lita på i alla lägen.
Hojta när nästa utgång sker! =)

Kerstin -> Det krävs övning där, ser jag...

11:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???