Snubbens Place: Tugg tugg...

tisdag, november 14, 2006

Tugg tugg...

...

Kände mig faktiskt lite smådeppig igår kväll.
Hade fått en del skriftligt smisk på mailen och kände väl inte att jag var vare sig mottaglig- eller förtjänt av det.

Har dock fått avreagera mig lite, på den andra sidan...
Idag känns det faktiskt mycket mycket bättre!


Sen så har jag precis tryckt in en hel chokladkaka i käften.
Varför kan man ju undra...?
Mmmm... det kan man ju fundera över.
... är lite svårt att tugga, men det ska nog gå... tids nog.

Näh!
Nya äventyr i morgon att se fram emot!

Ciao

//S - Man

11 said...:

Anonymous Anonym Comment

Men då, att någon kan reta sig på dig? Då får du trösta dig med alla oss andra som troget besöker din blogg eftersom vi GILLAR dig och det du skriver!
*kramar om*

11:29 em  
Blogger Unknown Comment

På "den andra" sidan? Hey, är du någon slags ghost-bloggare eller vad?

8:19 fm  
Anonymous Anonym Comment

Jag gillar det du skriver och jag kommer tillbaka om och om igen... och om jag skulle reta mig på något så behåller jag det för mig själv, lovar att inte bombardera dig med mail i så fall.

/Vild-hallon

10:09 fm  
Blogger Drysen Comment

Va gott med chokladkaka

10:11 fm  
Blogger Peppe Comment

Jag har en polare som hävdar att det finns tre alternativa sätt att lösa alla problem då:

1)Jesustejp
2)Våld
3)Tequila

...men vi borde kanske lägga till choklad som alternativ fyra. Eller?

Bra att du känner dej bättre iaf.

12:53 em  
Anonymous Anonym Comment

Var det en 200-grammare?
Tur att det finns bra sätt att avreagera sig på!!!......

2:28 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

Choklad är uppiggande... jag mår mycket bättre av lite choklad... kanskeinte en hel 200 grammare kanske men.... :-)

Prövat nya kexchokladen med mörk choklad?

2:29 em  
Blogger Tina Högman Comment

Ja choklad funkar ALLTID! Garanterat!
Hoppas det blev bättre! Kram på dej!

3:18 em  
Anonymous Anonym Comment

vadådenandrasidan, vadådenandrasidan, vadådenandrasidan, va? va? va?

5:24 em  
Blogger Jill Wegerup Comment

Rätt inställning.
Låter gott, om det är nya Marabou med daim i så låter det extra gott..

8:48 em  
Blogger Studiomannen Comment

Choklad. Mums. Det räcker väl som förklaring?

Nu sticker vi till Lund, Malmö och Köpenhamn. Party on dude, typ.

WV: smokr (nej men snusr är jag. Borde kanske sluta)

1:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???