Snubbens Place: Smartsomfan...

lördag, november 18, 2006

Smartsomfan...

...

Jösses vad smart man känner sig när man är bakis!
Som om det skulle vara rocket science att veta i vilket fack tvättmedel v.s mjukmedel ska vara i.

Hint:
Mjukmedel i det lilla facket.
Tvättmedel i det stora facket märkt "tvättmedel".

//S - Man

11 said...:

Anonymous Anonym Comment

När man är blond behöver man inte ens vara bakis som bortförklaring, då vet man ändå inte vars det ska vara ;) hahaha!

6:51 em  
Blogger Mia Comment

Jag måste nog ha mer sprit!! Eftersom jag är helt .... ! Måste bli bakis!!
Kan du förklara för mig varför jag får min text ihoppressad på minsta möjliga yta? (I min egen blog)
Det vore snällt eftersom jag hatar att vara bakis!

9:37 em  
Blogger Andreas Comment

Asså... jag måste se till att verkligen inte vara bakis när jag ska tvätta. Våra maskiner har fyra fack... Förtvätt, vanlig tvätt, flytande tvättmedel och sköljmedel...

Antalet gånger jag hällt sköljmedel i facet för flytande går nog inte att räkna. Tänk om man även vore bakis sen också...

(busak)

12:22 fm  
Blogger Mia Comment

Tack!
(Testar lite...)

9:42 fm  
Blogger JuliaGusti Comment

Jag borde vara mer bakis än vad jag är. Rättvist eller inte. Jag är rätt nöjd...

Plus att jag slipper tvätta.

6:42 em  
Blogger Studiomannen Comment

Du är ett geni!

8:47 em  
Blogger Nini Comment

*S*
Jobbigt läge när man häller fel.. Jag har inge svårt att veta vilket som är rätt fack, däremot att pricka det - det är inte det lättaste! Varför gör dom öppningarna på tvättmedelspaketen så himla mongo?!?!

9:06 fm  
Anonymous Anonym Comment

men du... det blev säkert jättebra ändå!
;)

11:09 fm  
Blogger Suss Comment

Ja det är inte lätt att va en kotlett....

11:28 fm  
Blogger S-Man Comment

Det blev sådär bra.
Allt luktar gottsomfan, men det stinker mjukmedel.

=(

4:28 em  
Anonymous Anonym Comment

Haha, va gulligt ;)

3:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???