Snubbens Place: Nya mål...

torsdag, november 23, 2006

Nya mål...

...

Det här måste vara en av de märkligaste höstarna jag varit med om tror jag.
Inte nog med att vädrets makter visar sig från sin mildaste sida, livet har efter många motgångar, tveksamheter och hårt arbete vänt till det bättre.

Efter att ha gått i gyttja i snart tre år, eller sedan jag blev dumpad och mitt företag gick i konkurs som grädde på moset, verkar det som om Herr Snubben äntligen ska få le och ha det bra igen.
ALLA långsiktiga planer jag gjort upp går i lås, en efter en.

Nu är det snart dags att vända blad och sätta upp nya mål igen.
Jag tror jag gör ett tvåårigt upplägg den här gången oxå.
Det gick ju så bra förra gången...

Ciao

//S - Man

11 said...:

Blogger Nini Comment

Uhhhh shit va VP! Jag, som är ett kontrollfreak, kan inte göra mer långsiktiga planer än ett par månader.

Jag har försökt med en 1-års plan en ggn... men jag glömde bort den mitt i... =(

9:39 fm  
Blogger Mia Comment

Va kul! Hoppas att livet fortsätter att bara bli bättre och bättre!!

10:07 fm  
Anonymous Anonym Comment

Hejja hejja friskt humör, skjortan hänger utanför... ehh? eller, well. åå, ehh, grattis =)

10:32 fm  
Anonymous Anonym Comment

Va kul men plan vad é dé?

1:32 em  
Blogger ajja Comment

Good shit stjärnan :)

2:06 em  
Blogger Studiomannen Comment

Way! Berätta! (när du vet mer)

4:25 em  
Anonymous Anonym Comment

Gött att vinden vänt!*ler* /Nicole

4:37 em  
Blogger Unknown Comment

Och nu blev man ju inte alls nyfiken…

5:20 em  
Blogger Rollx Comment

Vad har hänt !?. Har du sålt en flugsmälla ? :).

10:01 em  
Blogger Babushka Comment

Good for U darling!¨
Det är dig väl förunnat...nu kan du få vara lite mer detaljerad. Tack.
=D

11:16 em  
Blogger Cliff Hanger Comment

Grattissomfan! Jag antar att du är värd det mer än de flesta. :-)

11:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???