Snubbens Place: November...

måndag, november 06, 2006

November...

...

Shit!

Alldeles nyss kom jag på att det faktiskt är NOVEMBER nu!!
Har ju sett ordet november och skrivit det flera gånger men jag har inte reflekterat över att det faktiskt är november. Paw rihk-titt!

Vad hände med september eller oktober lixom?
Snart är det ju JUL för böveln.


//S - Man (The Snubben med full-koll å inga tandtroll...)

4 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Och grått, grått, grått är det... och mörkt, mörkt, mörkt. Var är ljuset?

5:56 em  
Blogger K. Comment

Jag vet. Och vart tog oktober vägen? Hoppade vi över oktober i år eller? Jag tror det.

6:11 em  
Blogger Nini Comment

Det är alldeles för få dagar kvar till jul =/

9:53 fm  
Anonymous Anonym Comment

Jag känner psis likadant asså. Det är SNART JUL!! *eeekkk*

Tiden bara rusar... nyss vandrade man runt på gatorna iklädd sina tunna sommarkläder. Nu står man totalt oförstående å stampar i snön.

11:01 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???