Snubbens Place: Lönehelg...

lördag, november 25, 2006

Lönehelg...

...

Klockan är strax efter sex på lördagsmorgonen och jag har precis kommit hem från kvällen gig. Det gick fortfortfort att köra hem, knappt någon trafik alls.
Lönehelg.
Jag trånar inte direkt efter att få spela lönehelger.
Har själv alltid undvikit att gå ut då.
"Amatörernas afton" är ett annat namn för lönehelg...

Nåväl...
Den här lönehelgen följde samma spår: kraftigt överförfriskade människor som är våldsamt lättroade.
Och tjejerna flörtade. Och jag flörtade tillbaks. Och allt var precis som vanligt.

Nu: Slaggasomfan
Snart: Tjårren

Ciao

//S - Man

3 said...:

Anonymous Anonym Comment

Då är jag en amatör... även om det var länge sedan jag var ute nu. :-)

Kul att det går så bra med spelningarna i alla fall... Grattis!
/vild-hallon

9:18 fm  
Blogger Tina Högman Comment

Vaddå lön?? En annan har som minst pengar nu. Barnbidraget tog slut direkt. Lön får jag den 27'de... Man får snika lite på mastercardet...

7:17 em  
Blogger Studiomannen Comment

Jodå... det märktes...

9:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???