Snubbens Place: Like a nötkärna...

söndag, november 12, 2006

Like a nötkärna...

...

Fan vad jag är glad över att jag är frisk!
Man får nog gå tillbaks till då jag gjorde lumpen om man ska hitta ett tillfälle då jag varit tröttare än vad jag är nu, både fysiskt och psykiskt.

Den gångna veckan har varit både hektisk och bra. Mycket viktigt har hunnits med och resultatet av allt slit har blivit skitbra.
Jag är skitnöjd med veckan som har varit, hur jag har genomfört den och med vad jag har uppnått!

Klockan har just passerat 22 och jag dricker kaffe för att orka somna.

Men jag är frisk.
Som en nötkärna.

Ciao

//S - Man

5 said...:

Anonymous Anonym Comment

Hoppas du ff är frisk som en nöt.

10:11 fm  
Blogger S-Man Comment

Yupp.
Trots förra veckans maraton är jag fortfarande frisk like a nötkärna.

//The Nut

10:27 fm  
Blogger Jill Wegerup Comment

Vad skönt med någon mer än jag som dricker kaffe för att orka somna. Folk hoppar alltid på mig när jag använder detta uttryck.

Låter som din vecka liknade min. Produktiv men jobbig

12:29 em  
Blogger KarinC Comment

Kram!

9:17 em  
Blogger Shadow Comment

“Dricka kaffe för att orka sova” – Det måste jag testa.

9:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???