Snubbens Place: Kanske ska skaffa mig en hobby?

tisdag, november 28, 2006

Kanske ska skaffa mig en hobby?

...

Yupp.
It's that time of the year again...

De är oemotståndliga!

Jag får plats med fyra stycken i käften på en och samma gång, utan att knyckla ihop dem innan!
Innan dagen är slut så ska minsann fem, ja kanske sex Julenisser gå in...

Ciao

//S - Man

13 said...:

Blogger Jill Wegerup Comment

Skrattra här. Tänker på Joey som äter typ tjugo kex eller något med ckhoklad på. Klasssiskt vänneravsnitt. När det väl blir jul får du säkert inb ännu fler. Håller med om att dem är ruggigt goda.

3:06 em  
Blogger Tina Högman Comment

Betalar du för dom, eller är det s.k. löneförmåner?? Eller skiter du i vilket, du äger ju Tjårren...?

3:24 em  
Blogger KarinC Comment

Rekord?

10:02 em  
Blogger Studiomannen Comment

Det är nog enda gången jag faktiskt torskar i ätningstävlan med frun... julenisser! :-D

Joeys största ögonblick tycker jag var när han åt upp Rachels usla efterrätt till thanksgiving som hon råkade ha KÖTT i eftersom receptboken hade klibbat ihop sig lite.

Joey: "Meat: GOOD. Custard: GOOD!"

10:42 em  
Blogger Mia Comment

Jag misstänker att din tandläkare gillar dig!....
Man ska inte gå in på din sida, när man är sugen på något, har jag märkt..

11:44 em  
Blogger Nini Comment

Åååååååååh du har fri tillgång!

*sjukt avis*

9:05 fm  
Blogger Peppe Comment

Jag är sjukt imponerad.

9:24 fm  
Blogger Suss Comment

Jaha.. Det jag tänkte skriva har min syster redan skrivit...
Men jag skriver väl det i alla fall!!
Betalar du för dom??? Eller är det din julbonus?? ;)

12:36 em  
Blogger S-Man Comment

Joråmens'atte.... Det blev 7 Julenissar, men den sista var trögsomfan att trycka in!

Eftersom jag ju äger Tjårren så får jag självklart trycka i mig så mycket jag bara orkar av vad jag vill.
En "löneförmån" menar vissa.
Jag hävdar fortfarande att det är min förbannade skyldighet att göra kvalitetskontroller med jämna mellanrum!

=)

3:45 em  
Anonymous Anonym Comment

Jag håller på att bli en blogg-amöba så jag måste ju bara skriva nåt!
Öööhhh...
...KRAM!! :)

6:21 em  
Blogger S-Man Comment

Lina --> Jag har väl aldrig tackat nej till kramar heller...

=)

8:54 em  
Blogger Nini Comment

7 st!?

*imponerad*

9:45 fm  
Blogger JuliaGusti Comment

Åh, julenissar is the shit! Vi får dem på jobbet ibland, när receptionisterna känner sig generösa. De är mitt opium...

12:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???