Snubbens Place: Hoppsan...

onsdag, november 15, 2006

Hoppsan...

...

Fultalstesten

Ditt Fultal är: 630
Du tillhör Fultalsgrupp 7

Ditt Fultal är duktigt över Socialstyrelsens rekommendationer.

Analys:

Hmmmm…för att komma upp i fultal av denna dimensionen har du antingen haft en herrans massa partners eller en intim relation med någon av dina vänners farföräldrar.

Troligtvis har du en knullgunga monterad i ditt vardagsrum och ditt beteende bottnar inte i något annat än dålig karaktär.

Vårt råd till dig är att snarast gå i kloster. Eller åtminstone bikta dig. Om inte du och tillräckligt många av din sort lyder detta råd har den borgerliga regeringen aviserat att det kan det bli aktuellt med skatt på samlag. Kondomer kommer dock att vara avdragsgilla. På detta sätt hålls det nationella fultalsindexet i schack, samtidigt som säkert sex blir mer lönsamt.

I värsta fall kan det bli aktuellt att utdela spöstraff. Detta gäller dock inte medlemmar av S/M-klubbar som istället kommer att utvisas på obestämd tid.


Ehh...

Ciao

//S - Man

8 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Det var ord och inga visor... :-D

11:01 em  
Blogger S-Man Comment

Ja jösses ja *pust*
Förresten så har jag ingen... såndär... gunga... i mitt vardagsrum.

=O

1:15 fm  
Blogger Tina Högman Comment

Jisses... vågar man testa det där?

2:38 em  
Anonymous Anonym Comment

Gungan lät kul... ;) Nästa test :P
Men jag är inte så mycket ful i alla fall! :) fultalsgrupp 5 med ynka 204 poäng... Tydligen över socialstyrelsens rekommendationer ändå...

3:12 em  
Blogger Nini Comment

Jag förnekar all kännedom om gungor och många partners.

Ehhh...dessutom är jag anonym!!

4:32 em  
Blogger KarinC Comment

Oj då

11:38 em  
Anonymous Anonym Comment

Lars Adaktusson och jag själv rynkar snusförnuftigt (och en smula avundsjukt) på våra präktiga näsor och fortsätter med våra skitnödiga liv!

11:16 fm  
Anonymous Anonym Comment

Jag borde skämmas mer...
Fick fultal på 804 och grupp 7!

/CL

11:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???