Snubbens Place: Glitter och glamour...

lördag, november 11, 2006

Glitter och glamour...

...

Det har varit ett par lååååååånga dagar. Ögonen är helt igen-grusade.
Det är när jag är som allra allra tröttast som jag måste påminna mig om vilket glamoröst liv jag egentligen lever:
Mån - Tis: Trying to recover from that fakking hangover och jobba i Tjårren.

Ons - Tors: Estockholmo T&R. Dåligt med sömn. Mycket dåligt...

Fre - Lör: Lira till 05 i Götlaännaborg båda dagarna och köra "hem" till The Hålan i spöregn, hagel och driv-is.

Nä, nu kan/orkar jag inte sitta här och gnälla längre. Måste ner i bingen.
Ska ju upp tilll Tjårren imorgon...

*Gäääähähäsp*

Ciao

//S - Man

1 said...:

Anonymous Anonym Comment

Stackare. Inte alltid lätt att vara rabbit. Sov sött.

2:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???