Snubbens Place: Choklad och pumor...

fredag, november 17, 2006

Choklad och pumor...

...
När jag vaknade imorse hade jag en underlig känsla av att det var fredag.
Döm om min förvåning när jag kunde konstatera att så faktiskt var fallet!
[Insert a förvånad min eller tappad haka - här]

Den här helgen ser ut att kunna bli en riktigt härlig en, om bara vädrets makter kunde bli på lite bättre humör...

Jag har inga långa bilresor planerade , även om det kanske blir en sväng över till Götlaännaborg för lite "djupt-ner-i-glaset skådning" (ej att förväxla med sommarens "fågelskådning"). Eller... kanske.

Inga spelningar är planerade, vilket innebär att jag inte behöver arbeta/hålla mig vaken 20 timmar per dygn under den här helgen åtminstone.

Shit, då kanske man kan få sova lite, och sudda bort
ICA-kassarna man har under ögonen?!
Om jag är en sann optimist?
Yupp. I alla fall såhär i början på helgen.
Som egen företagare vet man att förutsättningarna
lättigt kan ändra sig snabbare än fort.

Får väl bjucka på lite Choklad och Pumor i humörstriggande syfte.
Om läget plötsligt skulle förändra sig så är ju åtminstone humöret redan på topp och fallet blir då inte lika avgrundsdjupt, menar jag...


Ciao

//S - Man

3 said...:

Blogger Andreas Comment

Say what?

1:03 em  
Anonymous Anonym Comment

Vaddå?!? Nogfan har jag haft det roligt, men dog...?
???????

2:43 em  
Blogger S-Man Comment

Äh. Skit i det. Det var skrivet till någon annan.
En Anonym...

No worries =)

4:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???