Snubbens Place: Alldeles upp och ner...

torsdag, november 30, 2006

Alldeles upp och ner...

...

Allvarligt talat så vettef! om man övehuvdtaget hade kommit ur sängen om man inte känt kaffedoften på morgonen. Shit vad trögt det går nu!
Det känns som om skallen är inlindad i bomull och man bor i ett akvarium.


Några veckor till, sen har jag nått ett av de stora målen jag har satt upp.
De kommande veckorna kommer att vända upp och ner på hela min tillvaro och brossan och jag kommer förhoppningsvis bli rikligt belönade för vårt slit.

Det händer mycket mycket i mitt liv just nu.
Har inte varit såhär hektiskt på flera år faktiskt.

Och om bara ett par månader, när Snubbe-morsan slutfört sin behandling, blir det dags att röra på sig igen.
Då gäller det att se upp; din lokala Pizzeria kan helt plötsligt ha blivit avskjutningsramp för satelitraketer, grannens ladugård en ankomsthall för resande från den franska rivieran, Ica-butiken ett disko för djur, eller nåt!
Vi har lite tankar och idéer.
Den ena idén knasigare än den andra, skulle andra påstå!
Vi menar med bestämdhet att vi egentligen bara återställer ordningen. Typ.

Jaja... det blir nog bra.

Annars så är det mesta upp och ner just nu.
Jag kanske ska sluta gå på händerna?

Ciao

//S - Man

11 said...:

Blogger Unknown Comment

Låter som att du nått fram till ett ”Nu Jädrans!”-läge. Inte illa!

:-)

3:44 em  
Anonymous Anonym Comment

Isbjörnssafari i Norrland kanske? välkommen upp hit snurre och snurrebrossan!

4:19 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Ja, jag är i alla fall ruskigt nyfiken! :-D

5:43 em  
Blogger Tina Högman Comment

Nä fortsätt du att gå på händer!Allt ser mycket roligare ut uppochner!

10:34 em  
Blogger Karin Comment

Hurra för fart och fläkt!

11:16 em  
Blogger Studiomannen Comment

Du kanske skulle ta dig in till Götet på söndag för lite umgänge? Ska dit och stanna över natten på hotell. Lite R'n'R med frun.

3:29 fm  
Blogger Nini Comment

Men Peter om du ska leka med frun blir det inte väldigt konstigt om S-man är med då? ;)


Flåt. Kunde inte låta bli. :)

9:46 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Han ska spela tryckare och vi ska trycka oss mot varandra.

Kanske.

1:56 em  
Blogger Studiomannen Comment

Å andra sidan kommer nog en gammal radiopratarkompis till mig och käkar med oss och då brukar vi slåss om vem som får flest sylar i vädret...

1:57 em  
Anonymous Anonym Comment

Studiomannen: jag tycker att dina förklaringar till vad det egentligen är du ska göra med frun och Snubben och vem som ska trycka på vem och vem som får flest, eh, ”sylar i vädret” och allt det där kanske börjar bli lite, eh, väl ingående?

*röd om kinderna*

2:05 em  
Anonymous Anonym Comment

Hm.... Ska ni bli Hålans Sopranos eller? Brossorna tar över hela Hålan och styr med järnhand....

5:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???