Snubbens Place: WOW !

måndag, oktober 09, 2006

WOW !

...

WOW!
Vilken dag det har varit. Vilken jääla skillnad!
Mitt liv har verkligen vänts på ända.
Inget är längre sig likt, eller som Aniara så klokt påpekade: Idag Blogrankers, imorgon . . . the sky is the limit!

Jag skulle kunna berätta om hur min första dag som bloggkändis varit.
Jag skulle kunna skryta om all fantastisk VIP-service jag fått ta emot, om alla dörrar som har öppnats och om ryggdunkningarna, om limosinen, om all champagne som har flödat i floder.

Om alla fantastiska människor jag har mött, om alla Bra där Snubben! och Håller på dig Snubben! eller Ser bra ut Snubben! och även Lunch imorgon? Jag ringer dig Snubben!

Jag skulle kunna berätta om hur många autografer jag fick skriva ute på Landvetter då vi var på väg till New York för ett framträdande hos David Letterman, och om hur alla tjejerna svimmade så snart de fick en glimt av mig genom folkhavet.
Om hur bländad jag blivit av alla fotoblixtar. Om hur torr i halsen jag blev efter alla tidnings- och tv-intervjuer.

Jag skulle kunna visa upp alla finfina presenter, alla aotfitts och bilar jag fått.


Men... jag har inte tid med det.
Har fastnatsomfan i det här pangpang-spelet:

Nänä...
Du kan vara heeeelt lugn; det inte alls är beroendeframkallande.
Inte alls...

Ciao

//S - Man

2 said...:

Blogger Nini Comment

Tsssss du är inte klok!
*s*

Nu sitter jag ju här å ler för mig själv...

8:46 fm  
Blogger Andreas Comment

Om det här är ens det *minsta* likt gamla Wings till Amiga då måste jag ju fan döda dig...

11:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???