Snubbens Place: Var är du...?

lördag, oktober 28, 2006

Var är du...?

...

Var är du någonstans?

Öh... hemma.

Ska inte du vara här?

Öh... Nä. Ska jag?

Ja... Vi sa väl det?

Öh... Näää. Gjorde vi??

Han som bokar The Klubben har blandat ihop dagarna och tror att det från och med nu är JAG som spelar varje kväll på The Klubben. Han ringde bara för några minuter sedan och undrade varför jag inte var på plats.
Nog för att jag är grym men ändå...

Ber honom att inte blanda så mycket alkohol i drinken nästa gång vi gör upp spelschemat och säger att jag visst kan spela varje kväll - bara jag får reda på det någon dag i förväg!

Han förstod det.
Vi kom överens om att jag skulle lira imorgon, lördag, istället.
Hmm...

Annars...
Den populäraste låten på dansgolvet just nu, alla kategorier?

Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin'

Ciao

//S - Man

6 said...:

Blogger sockerdricka Comment

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

4:12 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Jisses, vilken flashback jag fick till mina tidiga tonår och BeeGees och Saturday Night Fever!

Jag måste också tydligen gå ut mer... har aldrig tidigare hört låten... :-D

(gnedd)<--- lättast hittills här du!

10:35 fm  
Blogger malla Comment

man vill ju dansa när man hör låten - trots låttiteln... :)

Är det bara jag som tycker att det är lite Jamiroquai över det hela??? Kan vara för att jag just nu hör låten i "uppstyckat" format (min dator laddar om lite mkt...)för jag har inte tänkt på det innan...

10:02 em  
Blogger Studiomannen Comment

Lätt nummer ett för närvarande.

10:13 em  
Blogger KarinC Comment

Me like Scissor Sisters =)

Konstigt att jag inte hört den låten här på ngra dansgolv... Antingen så har jag varit på "fel" ställe eller så är vi lite fter här i ståckhålm.

7:07 em  
Blogger Studiomannen Comment

Karinc: otur kanske. Eller snobbiga DJ:s. Eller okunniga DJ:s. Eller liknande. Ingen tvingar oss att spela någon särskild låt egentligen. Men när en populär låt dessutom är skitbra (som i detta fallet) sitter den som en smäck. Däremot är jag inte förtjust i att spela samma låt 3-4 ggr/kväll.

6:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???