Snubbens Place: Vacker och unik...

söndag, oktober 15, 2006

Vacker och unik...

...


No wonder our perception of beauty is so distorted... *

Du är vacker.
Tro inget annat.

Varje människa är unik.
Du är unik.

Vacker och unik.

Det är bara en hel modeindustri som menar att du inte är vacker.
Alla vi andra tycker att du är det vackraste som finns.

Istället för att jaga det allra senaste, som någon annan redan har tänkt ut åt dig, fundera på vad du kan skänka till någon istället.
En vacker tanke kanske, eller säga något fint...

Du förtjänar att känna dig vacker för det finns ingen annan som du.

Du är unik.
Du är vacker.


Because you're worth it!

Ciao

//S - Man

* Precis som alla bilder jag publicerar så kommer man vidare genom att klicka på denna...

11 said...:

Anonymous Anonym Comment

sant så sant. du = klok och fin människa.

1:01 em  
Blogger Babushka Comment

=)
Bra där Snurre, bra där!

1:48 em  
Blogger Munin Vargatik Comment

Oooh, tack detsamma kramismannen!!! Ord man definitivt behöver MER än spegeln :) Såååå...long time no seen..har haft lite bloggtorka och livet råkkar lite väl, men nu är jag här..kramigare än någonsin :)

Kramelikramen och God Weekend
Munin

2:27 em  
Blogger Jill Wegerup Comment

vackert.

3:16 em  
Blogger ANNA-LYS Comment

TACK !!!

För såväl kommentar som orden ovan ... *giggle* fast nog blev det lite rundgång med Loreal's slogan på sluttampen :-D! Kul!

4:22 em  
Blogger S-Man Comment

Anna--> Rundgång? Inte alls. Tanken var att ta tillbaka den meningen från dem. Vi har mer nytta av den än vad de har.

Så enkelt var det.

=)

4:38 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Bra film.... skulle jag visa mina "nästan"-tonåriga flickor i klassen... utmärkt diskussionsmaterial.

Fina ord också som alltför sällan sägs och hörs.... :-)

6:55 em  
Anonymous Anonym Comment

Jupp.. nu kunde jag läsa mig till ännu en gång att du faktiskt är snygg .

9:28 em  
Blogger KarinC Comment

Tack Snurre. Du är vacker du med. =)

Som någon sa tidigare, ord vi behöver höra och säga till oss själva oftare. "Jag är vacker, jag duger precis som jag är".

9:34 em  
Anonymous Anonym Comment

Shit, jag har kollat på filmen typ fem gånger på raken och jag måste erkänna att jag tycker det är coolt! Man behöver dock påminnas om hur processen ser ut emellanåt. Jag bara undrar hur länge man ska orka med att anlita modeller öht, eftersom man kan fixa allt med ett litet program...

8:09 em  
Blogger Unknown Comment

Även om jag egentligen VET vad man kan göra i Photoshop så var filmen så tydlig i att visa den skillnad det inne bär att t.ex. "dra lite i halsen".

Skickade filmen vidare till min dotter.

8:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???