Snubbens Place: Ta på drömmen...

måndag, oktober 02, 2006

Ta på drömmen...

...

Det är ju inte direkt svårt att fylla ut en ledig dag med aktiviteter, därför har jag sovit en hel del idag.
Tagit igen missad sömn och varit ute och gått bland annat.

Drog förbi BMW oxå, för att känna på drömmen lite grann.
Måste ibland veta anledningen till att jag jobbar så jääla hårt.
Att det är för att jag strävar efter att få det bättre, inte bara materiellt men det är naturligtvis en del av det.

Vad är då mulligare än att provköra ett fartvidunder under en timmes tid?
Bara sådär, helt gratis?!

Var tvungen att svänga förbi Brossan i Tjårren och dela med mig av min barnsliga förtjusning.
Det var länge sedan jag såg en haka trilla så hårt ner i backen som då jag kom förbi med "min" BMW 335 Coupé!

Meh! Vaffö har du den här?! Frågade han ganska förutsägbart.
Jag tar på min dröm. svarade jag.

Jag var uppriktigt sagt livrädd då jag lät honom försvinna med ett vrål i fjärran. Varnade honom innan, att det här inte liknade något han varit med om tidigare och att han därför skulle ta det vähähähäldigt lugnt.
Att gatorna var våta och...

VROOOM! så var han väck.

Den enda delen som syns på motorvägen...

Tjugo minuter senare dök han upp, alldeles rödflammig i ansiktet, skakade på huvudet och menade att det här var det värsta han någonsin hade kört i hela sitt liv!

Jag håller med; har kört många häftiga åk i mina dagar men det här var nog det allra jääligaste jag varit med om.

396.000 glada laxar i grundutförande.

Jag räknar med att snart vara med i matchen igen.
Min om, ska vi säga... två år?

Ciao

//S - Man

9 said...:

Blogger Tina Högman Comment

Ah mäh... att jag inte tänkt på det! Provköra en störtcool bil!!

8:47 em  
Anonymous Anonym Comment

Om du vill ha en riktigt häftig körupplevelse så kan du få komma och provköra min ur-koola bil!
Det är en racer-volvo 745 av årsmod-90!! :P
Om den inte startar så är det bara att öppna huven och smälla till startreläet en gång så går den igång med ett vrål sen! :)
Mina däck är nästan slicks!!! ;)

9:35 em  
Blogger Jill Wegerup Comment

Känner igen känslan. Vi, eller ja, sambon har BMW från 97- Ska bytas ut nu i höst. Så vi provkör en del. Men vi är lite inne på combo. Kidsen ska ju börja trilla in på sikt och tills dess får man ju bra med plats till golfklubborna. Vet inte om färgen på bilderna symboliserar din ösnkefärg. Min är mörkblå eller svart. Märket är vi iaf eniga om.

10:19 em  
Blogger Karin Comment

Det är vid såna tillfällen man känner för att ohämmat skrika "show me the mone-he-ey"!!

10:26 em  
Anonymous Anonym Comment

Ååååååååh!! Jag vill oxå provkänna på en massa bilar... Smeka motorhuven, sjunka ner i ett skålformat säte, slicka lite på ratten...eh. =[

Nevermind.

Jag vill oxå provkänna en massa bilar. :)

9:09 fm  
Blogger Suss Comment

Jasså det var därför det blåste så in i helsike härmondan! Det var du som körde bmw!! :)

11:16 fm  
Anonymous Anonym Comment

Oo, kände hur det sög till i magen ända här borta!

(tpbfix - måste vara ett budskap: ring tal- och punktskriftsbiblioteket (tpb), så ordnar dom det här!)

11:48 fm  
Blogger S-Man Comment

Tina--> Visst serru, värsta grejjen!

Lina--> Är ju lekman på området men det verkar som att du borde byta ut startreläet?! Kanske köpa nya däck oxå, fast jag vet inte...

Jill--> Min -00 är mörkblå. Den nya ska gärna vara svart. Svart tar bort detaljer därför valde jag en ljusare färg som fick illustrera min dröm...

El de la Coxo--> Skrek inget annat då jag flinande blåste på i 220...

Ylis--> Vet... det är det värsta.

Wimsa--> Skoj att du reflekterade över det!

Nini--> Ehh... Om du har körkort är det bara att sticka till BMW och be om att få provköra, svårare än så är det inte.

Suss--> Yupp.

Londa--> Ja jäälar vad det sög till! Vid 240 började jag undra "hur jääla fort går det här fanskapet egentligen)??!!
Det ville gå fortare än så...

=D

1:16 em  
Blogger Cliff Hanger Comment

396.000 laxar! Den kostade alltså 396 miljoner? Shit vad dyrt. ;-)

12:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???