Snubbens Place: StenåldersBlogger vs. BloggerBeta...

fredag, oktober 27, 2006

StenåldersBlogger vs. BloggerBeta...

...

Någon mer än jag som har märkt hur stabil Blogger blivit sedan man gick över till Betan? Hur problemet med att lägga upp bilder är borta. Hur problemet med att Blogger är segt är som bortblåst?
Inte?
Kvar med stenåldersBlogger?

Men...
Gå över till blogger beta då!

StenåldersBlogger vs. BloggerBeta
0-1

//S - Man

3 said...:

Blogger antidoten Comment

Känns snarare som att ställningen är
StenåldersBlogger vs. BloggerBeta
0-3

11:55 em  
Blogger S-Man Comment

Yupp.
Word.
Och jajjamensan!

Har inte löst hur jag ska få med mitt porträtt i den storlek jag vill ha den i, ännu...

1:44 fm  
Blogger Nini Comment

Det har inte jag heller... å jag upplever ifs ibland att Blogger inte riktigt vill lägga upp mina bilder, men det brukar ge sig efter ett par försök.

Så jag måste nog hålla me dom att BetaBlogger leder fett..

1:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???