Snubbens Place: Skumma Ferraris...

tisdag, oktober 24, 2006

Skumma Ferraris...

...

Jag som i vanliga fall vääääldigt sällan käkar godis har lyckats fastna fettsomfan för chokladdoppade skumferraris.

Kan av någon anledning inte sluta att käka av dem.








Skit oxå...

//S - Man

7 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Oh wow! jag som älskade Ferraribilar på den tiden när jag åt godis... kanske dags för ett litet "återfall".

Trevligt att höra om din helg förresten och att den var så lyckad. Kul för dig!

5:51 em  
Blogger Unknown Comment

Oroa dig inte: det går över! I mina yngre dagar arbetade jag i godisbutik och efter ett tag var man ju inte så värst sugen på godis. Så plötsligt fick man för sig att man gillade något i alla fall. Men en vecka senare ville man inte se åt godis i alla fall.

Det här är bara ett tillfälligt godisryck och senast måndag har det gått över!

Om inte får du klaga hos Dr Stenström!

6:12 em  
Anonymous Anonym Comment

Hmm, skumt...

8:26 em  
Blogger Jill Wegerup Comment

Ferraribilar är överhuvudtaget svåra att stoppa. Choklad behövs såhär på hösten.

7:03 fm  
Blogger S-Man Comment

Det enda sättet att stoppa en Skumferrari doppad i choklad, är i munnen...

=)

10:08 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Men du borde kolla efter chokladdoppade BMW-bilar!

(ukqymzml)

11:17 fm  
Anonymous Anonym Comment

Är de lika goda som chokladdoppade nallar!?!?!?!
(i så fall är jag såld!)

11:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???