Snubbens Place: Schvåra prylar...

söndag, oktober 01, 2006

Schvåra prylar...

...

Studiebesöket gick finfint.
Då jag vandrade hem i den ljumma Götlaännaborgsnatten, gick jag och funderade på schaker schåmmm är shvårasomfan att uttala då man "schtår på topp" schå att schäga.
Jag schänner ett schtaarkt behov av att dela med mig av mina djupa funderingar:

Saker som är SVÅRA att säga när Du är full:
Oöverträffat
Innovativt
Preliminärt
Kvastskaft
Diskussion
Relativitetsteorin
Morsan
Svinstia

Saker som är VÄLDIGT svåra att säga när Du är full:
Specificitet
Cogito ergo sum
Brittiskt
Konstitution
Passiv-aggressiv Störning
Substantiera
Tillvägagångssätt
Kontinuitet
Känselspröt

Saker som är i stort sett OMÖJLIGA att säga när Du är full:
Tack, men jag vill inte ha sex.
Nix, ingen mer sprit för min del.
Ledsen, men du är inte riktigt min typ.
Godkväll, konstapeln, är det inte en underbar kväll?
Åh, jag kan inte -ingen vill höra mig sjunga!


Är lite impad av mig själv eftersom jag faktiskt fixade de fem sista punkterna, även om det krävdes en hel del överläggningar med mina demoner.

Det känns som att den goda sidan vann.

Ciao

//S - Man

4 said...:

Anonymous Anonym Comment

Det var jääligt strongt, det må jag säga!! *imonerad*
Men säg det här:

"Tre häxor tittar på tre Swatch klockor. Vilken häxa tittar på
vilken Swatch klocka?"

Och nu det hela på engelska....

"Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which
Swatch watch?"

Och nu för de som gått fortsättningskursen...

"Tre könsopererade häxor tittar på tre Swatch klockknappar. Vilken
könsopererad häxa tittar på vilken Swatch klockknapp?"

Och nu det hela på engelska....

"Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which
switched witch watch which Swatch watch switch."

Kram!

4:46 em  
Blogger Alexander Comment

Stor humor mannen. Stor humor!

6:15 em  
Blogger Unknown Comment

Lina: det där var ju LÄTT! Jag sa bara lite ”swischwishwish” och så blev det rätt alltihop!

:-)

7:22 em  
Blogger Jill Wegerup Comment

Håller med Alexander. Stor humor. =)

10:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???