Snubbens Place: Que pasa?

fredag, oktober 13, 2006

Que pasa?

...

Det är äntligen fredag och det är alldeles alldeles tyst i bloggsfären.
Man börjar nästan undra vad alla gör?

Själv gör jag det jag är allra bäst på: skräpar i Tjårren.

Ciao

//S - Man

6 said...:

Blogger anna Comment

Hörrö, i min sfär bloggas det för fullt! Så du kollar åt fel håll helt enkelt.

;)

2:16 em  
Blogger Karin Comment

Jag bakar en sockerkaka med vaniljfyllning jag. Helt otroligt vad ett socker-sug kan få en att göra...

3:01 em  
Anonymous Anonym Comment

Jag knarkar Otrivin menthol! *sniff, sniff... aahhh...!*

3:29 em  
Blogger Suss Comment

Jag jag ska skkutta in i duschen efter en lång arbetsdag.. Nåja.. gick iof hem en timma tidigare men.. :)
Sen e det party ikväll!!! Tänkte lyxa till det med cola!! :)

3:30 em  
Blogger Studiomannen Comment

Jag äter digestivekex och ska snart däcka i soffan. Bekvämt.

Ledig idag och den dagen blev klart helig. Mycket annars nu.

4:59 em  
Blogger Unknown Comment

Jag har lämnat ön för en begravning.

9:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???