Snubbens Place: Ping ping...

måndag, oktober 30, 2006

Ping ping...

...

Jag kände mig ensam.
Behövde uppmärksamhet, så jag skrev det här inlägget bara för att få pinga.
Pinga is the shit.
Ungefär som att knacka någon på axeln och säga:
Hallå, jag finns!
Se mig!
Läs och begrunda!
Har värsta prylen på G här!


Att pinga kan vara som att dela ut kramar oxå.

Ping ping!

//S - Man

16 said...:

Blogger Smiley Comment

Jag är här =)

Läser och begrundar så ofta och mycket jag kan =)

Beundrar dig verkligen och önskar dig lycka till med alla dina värsta prylar =)

Kram!

2:49 em  
Blogger Ninde Comment

Dagens i-lands problem, uppmärksamhetstörstande pingpingnarkomaner? Kram på dig!

4:30 em  
Blogger KarinC Comment

Ping tillbaka! =)

[opgzoopu]

9:07 em  
Blogger Andreas Comment

Japp, jag har också pingat ikväll, vad gör man inte för lite uppmärksamhet liksom...

Förresten, hur ligger tjårrisen till lägesmässigt i förhållande till den där saken med grön plast på det kommer vara massa människor vid på söndag?

(cwhqky)

10:56 em  
Blogger Torpan Comment

Ping pong... hmm, nu fick jag hyresrättsföreningsreklamen (vääschta långa ordet, vaddå skriv ihop?) i huvudet.

*ger lite uppmärksamhet* Hej. Hur är det? Allt bra? :)

12:17 fm  
Anonymous Anonym Comment

ping och hej!
från bloggamöban som också har skaffat blogg

11:44 em  
Anonymous Anonym Comment

fast tydligen syns inte det även om man skriver in adressen...?
www.blogg.passagen.se/special-k

11:46 em  
Blogger Nini Comment

Kram!
Jag menar *ping ping*

12:43 em  
Anonymous Anonym Comment

Du syns! Jättemycket!
Ping!

2:50 em  
Blogger Studiomannen Comment

A: Astroturf Arena! Tjårren ligger strax väster om staden och han kan nog pressa körtiden till en kvart antar jag. Sällan jag har vägarna förbi på det hållet.

Och apropå det hållet byttes jag bort från Borås till Växjö. Djurgården mot Hammarby. Guldmatch mot streckmatch. Skit samma. Folk blir så hyper så fort man ska jobba på guldmatcher. Tror Ellos grejar det utan planinvasioner och skit.

Kanske piskas AIK upp samma dag också?

6:11 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Hallå, hallå... nu börjar jag faktiskt sakna dig här du!

5:36 em  
Blogger Smiley Comment

Flyttar du Snurre eller "bara" sitter insnöad någonstans i skogen?

6:53 em  
Blogger ajja Comment

Vi behöver höras av ang lördag??. Jag har inte ditt nr IGEN ju.

9:35 em  
Blogger Stefan Comment

pingen är smut...tänk själv att behöva leta upp varenda läsare och maila dem

"tjena...har skrivit lite...kom förbi och ta en fika vettja"

11:00 em  
Blogger Smiley Comment

ajja: Eniro - finds it easy =)

9:53 fm  
Blogger Jill Wegerup Comment

Ping och trevlig helg snubben. =)

11:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???